Transbomber

Even de spanning opkrikken hoor. Dit is nog wel de slapste uitvoering die ik tot nu gezien heb! Dit is de Duitse versie, maar lijkt mij gewoon exact dezelfde als die Nederland geleverd krijgt.

Als het goed is is dat 20 mm en de "echte" Transbomber 25 MM. Hoop dat dat de reden is dan maar :shocked:

Die 20mm bleek een fout te zijn geloof ik hoor, dus dat is ook gewoon 25mm. Ik las dat ieder geval ergens een tiental pagina's terug.

ga deze straks live zien ben benieuwd of ie aan de eis komt hoe hij vorig jaar was en als mooie vergelijking word bij de demo van vuurwerktilburg oman van vulcan vlak er na geschoten een bijna identieke box

Vergeet niet dat je op demo's vaak er verder van af staat dan in de straat.

helemaal met je eens maar bij de demo van vuurwerk tilburg sta je er toch echt heel kort op voor een demo

( word op een voetbal veld geschoten en je sta aan de zij lijn , en hoe breed is nu een voetbal veld )

Net gezien (voor de eerste keer) op de demo van Quartel.
Was de box waarvoor ik naar de demo was gegaan. Ik had dikke crackling verwacht, maar vond het maar erg mager. Geen idee of dit de nieuwe batch was. Wel was de andere cake strak uitgewerkt en de laatste cake was wel indrukwekkend.

Zag deze net bij Fuego in Aalsmeer. Debk 2017 batch, 1e cake langzamer en 4e cake niet helemaal in 1 keer, maar moet zeggen dat het een lekkere box is hoor.

Net gezien (voor de eerste keer) op de demo van Quartel.
Was de box waarvoor ik naar de demo was gegaan. Ik had dikke crackling verwacht, maar vond het maar erg mager. Geen idee of dit de nieuwe batch was. Wel was de andere cake strak uitgewerkt en de laatste cake was wel indrukwekkend.

Dit was zeker batch 2017

deze net gezien bij vuurwerk tilburg presteert minder dan vorig jaar vond zelfs de oman van vulcan de transbomber eruit klappen ( plus punt bij vulcan goed flits in de burst echt top )

Misschien te hoge verwachtingen, maar vind de 2017 versie live niet zo spectaculair als ik gehoopt had en na het zien van alle mooie filmpjes van vorige jaarwisseling.
Geen spijt dat hij erbij zit, maar ik zou denk ik met de kennis van nu iets anders uitgezocht hebben.

Ik vond de box eerst ook niet super en heb hem daarom voorgaand jaar niet aangeschaft. Na alle spectaculaire filmpjes van dit jaar toch maar aangeschaft maar twijfel nu wel. Zit er over na te denken om hem in de ruilen en tegen wat bijbetaling de Snowstorm te nemen :D

Is deze versie nog wel 00:00 waardig en 99 euro waard? Kan dit niet door vocht komen?

Was deze vorig jaar op de demo's ook niet heel slecht en in de straat ineens een topper?

Blij dat ik de 2016 versie zowiezo heb, kan ik de 2017 versie eerder op de avond afsteken.

Echt een slap aftreksel geworden hoe meer filmpjes van demo's er te zien zijn.

Zonde rubriek!

Back
Bovenaan