Transbomber

Is deze versie nog wel 00:00 waardig en 99 euro waard? Kan dit niet door vocht komen?

Was deze vorig jaar op de demo's ook niet heel slecht en in de straat ineens een topper?

Nou als ik http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?43647-Transbomber&p=921754&viewfull=1#post921754 zie, zie ik toch echt niet een knetterlintje van de Aldi ofzo nee, en dat eindeloze gezanik over productie jaren man man okok er zijn natuurlijk producten geweest dat kon en mocht echt niet afijn.

Ik heb net eens een 2016 en een 2017 film naast elkaar gehouden, enige verschil op film lijkt dat de crackling iets hoger is en cake 1 en cake 4 iets trager gaan. Ik heb de 2016 versie niet gehad, en krijg de 2017 versie, 2016 versie was vorig jaar compleet uitverkocht.

Is deze versie nog wel 00:00 waardig en 99 euro waard? Kan dit niet door vocht komen?

Was deze vorig jaar op de demo's ook niet heel slecht en in de straat ineens een topper?

Exact dit laat mij nog niet op hol slaan, vorig jaar waren de demo video's rond 20 dec ook heel erg slecht maar het product in de straat beter. Neemt alleen helaas niet weg dat het tempo van cake 1 te laag en de finale ook minder snel is

Denk de 2017 versie, cake 2 en de finale cake zien er wel heel anders uit:sad:

En ik vond juist cake 1 en 3 er als 2016 iitzien. Kijk maar naar hoe voller de chrys dan andere 2017demos en hoe die zo laag gaan dat ze bijna de mine raken. Dat deed de 2016 wel en de 2017 die we totnitoe op demos zagen niet...tempo cake 2 is ook hoger en algeheel burst en chrys feller.

Snap het echt niet, echt alles is minder geworden, de mines, de vulling, de spreiding en de timing.

Die bijna all at once finale deed het hem juist. Zeer jammer rubro.

En ik vond juist cake 1 en 3 er als 2016 iitzien. Kijk maar naar hoe voller de chrys dan andere 2017demos en hoe die zo laag gaan dat ze bijna de mine raken. Dat deed de 2016 wel en de 2017 die we totnitoe op demos zagen niet...tempo cake 2 is ook hoger en algeheel burst en chrys feller.

Ja het kan ook gewoon vocht zijn natuurlijk, de ene keer 1 en 3 slechter nu 2 en 4 weer. Wat dat betreft hebben we wel geluk dat deze iig vroeg binnen was dus ipc genoeg tijd heeft om goed te drogen. Vorig jaar rond de 20e waren er ook slechte video's en in de straat was het gewoon een topper. Maar zulke videos maken mij iig niet echt enthousiast:wink:

Ik had hem vorig jaar 2x, dit jaar niet besteld en daar heb ik aan de hand van de filmpjes ook geen spijt van. Vind hem echt stukken minder, en dan met name cake 2 en 4...

Niks persoonlijks hoor, maar al dat gespeculeer over vocht/ drogen waardoor de cakebox wel/niet goed aan de verwachting zal voldoen wordt ik een beetje moe van. Ik heb 1 van de 2 Transbombers die ik in bestelling heb doorverkocht. Daarvoor in de plaats komt de Crashbox of Double Camuro

De Transbomber die ik gisteren heb gezien vond ik goed. Grote boeketten, lekker tempo en mooie effecten. Welke versie het was weet ik niet:

Op deze video ziet hij er inderdaad wel prima uit, als ik de finalecake bekijk is dit de 2017 versie denk ik. Dit stelt me weer helemaal gerust :p :D

Zaterdag bij Quartel vond ik de crackling erg mager maar de goud boeketten waren wel erg goed. Dit was trouwens de eerste keer dat ik hem zag dus ik kan niet oordelen of die beter/slechter is dan vorig jaar.

Back
Bovenaan