Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
@PieterV, daar kan ik ghoost wel gelijk in geven. Op de demo van Rubro worden samples gebruikt die net wat beter zijn dan de productie. Maar eerlijk is eerlijk, de samples zijn wel bijna indentiek aan de productie. Daar moeten we Rubro echt credits voor geven!
Deze cakebox profiteert vooral van het feit dat de bombettes lekker laag komen, van de snelheid, van de salvo's en van de effectsoorten die met weinig gram effectlading al groots kunnen uitpakken.
Overigens word er, zoals in het verslag staat, dit jaar wel voor het eerst uit de productie geschoten omdat de meeste spullen al vroeg binnen zijn.
Daar hebben jullie gelijk in, ook ik heb weer na gisterenavond twijfels over bepaalde producten. Maar ik had het dan ook specifiek over de Transbomber dat deze nagenoeg hetzelfde als op de demo was. Een lekkere betaalbare finale bak.
Gisteren werd die helaas per 5 of meer geschoten waardoor mensen weer geen duidelijk beeld krijgen terwijl die alleen indrukwekkend genoeg is. Ook al snap ik het ook wel weer dat het natuurlijk pronken met producten is waar het gehele publiek ineens van onder de indruk is.
Het is dan winter, en de NS heeft dan al zorgen en problemen genoeg. Dus kan dit er ook nog wel bij.
Nee eerlijk waar geen idee of dat kwaad kan
Leuk dat deze weer komt bovendrijven. Doet mij er aan herinneren dat ik hem in de 2016 versie heb kunnen bemachtigen voor dit jaar. En kijk er erg naar uit!
Ik heb dit jaar allerbij de versies als het goed is ben benieuwd of er verschil in zit