Mooi filmpje Jantjebeton1981!
Heb de transbomber zelf als laaste afgestoken na de 6 elements en wat een geweldige keuze is dat geweest, zowel aanschaf als schieten op het eind. Vorig jaar had ik een nare nasmaak omdat mijn finale lichtelijk in het water viel door hoge verwachting en het loschieten van lont naar verschillende potten. Met de transbomber is die nasmaak compleet verdwenen.
Ik heb lang getwijfeld over aanschaf gezien de discussie over het sample schieten, dat er nog geen één tijdens een consumentendemo was geschoten, de transbomber heeft een kleiner kaliber(kan het dan wel wat zijn?) en vooral omdat ik niet zo'n crackling fan was. Ja, was. Ik hoef nog steeds niet persé crackling van begin
tot eind te zien maar een mooie opbouwende finale zoals de transbomber gaat niet gauw vervelen, wat overdonderend. Dan niet te vergeten de prijs die ruim onder 100 is in vergelijking met andere cakeboxen en de duur van zo'n finale box, er leek maar geen eind aan te komen ondanks naatloze overgangen. (dit kan natuurlijk ook komen doordat ik geen fan ben van crackling maar zoals ik nu heb gezien is het fantastisch)
De discussie ging er ook vaak om of je nou een rubro fan bent of niet. Tuurlijk ik geef toe dat ik fan ben van Rubro maar heus niet alleen van Rubro en daar gaat het helemaal niet om. Prima dat Rubro in de ogen van sommigen wat steken heeft laten vallen, Rubro is ook niet perfect maar het gaat hier om de Transbomber op zich zelf, los van wat je van het merk vindt en de Transbomber opzich is de bom. Voor wie twijfelt zou ik zeggen probeer 'm eens als je het budget hebt, het is de duurste box niet en zoals velen al zeggen, zien is geloven.
Mocht je dan nog niet overtuigd zijn, dan zal de reactie van (zo goed als) iedereen om jouw heen je overtuigen als de laatste crackling staarten/palmen/willows? langzaam in de lucht vervagen.
Even een quote van een willekeurig lid, vlak na de rubro demo,
"wat is iedereen hier ineens naief geworden zeg? je kan toch zo zien dat dit nooit nooit NOOIT zo kan presteren als wat we gisteren gezien hebben?!!!" Ik vraag me af hoe o.a. dit lid er nu over denkt. Want wat leek de gekregen Transbomber van iedereen toch verdomd veel op het product zoals we die toen gezien hebben op de veel nabesproken demo ook al zou dit nooit, nooit, NOOIT kunnen.
( Het lijkt wel een verkooppraatje(sorry) als ik dit nalees en zo is het dan ook weer niet helemaal bedoeld, maar ik was oprecht opzettend blij met de koop en de uitvoering waardoor ik zo enthousiast ben en de mensen die 'm niks vinden zonder te hebben gezien niet kan geloven. Hoe dan ook, ik koop 'm dit jaar gewoon weer en man, man, man, wat heb ik er zin in.)
AMEN