Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Is er een uberhaubt verschil tussen die van vorig jaar en dit jaar? Of is dit pas merkbaar tijdens de jaarwisseling?
Is altijd maar afwachten, maar de heren van Rubro gaan er vanuit dat het gewoon dezelfde kwaliteit zal zijn.
Is altijd maar afwachten, maar de heren van Rubro gaan er vanuit dat het gewoon dezelfde kwaliteit zal zijn.
Dat zei men toen ook met de secret salute.
Als iemand de moeite wil doen
Megavuurwerkfreaks gerrit heeft oude. Wel een stukje rijden maar het voorkomt teleurstelling.
Volgens mij gewoon 2017 productie hoor. Transbomber was compleet uitverkocht afgelopen jaar.
Ik heb ook de 2016 kunnen kopen in Lelystad. Volgens mij hebben ze m nog steeds.
Dat zei men toen ook met de secret salute.
Als iemand de moeite wil doen
Megavuurwerkfreaks gerrit heeft oude. Wel een stukje rijden maar het voorkomt teleurstelling.
Begin dit jaar gekocht?
Ik ga ervan uit dat hij nadat ze uitverkocht waren nieuwe heeft moeten bestellen.
Iedereen hier al gehoord van de Transbomber xxl met 576 shots? Kun je voor 199 euro bestellen! Kwam deze vandaag tegen op het internet.. geen filmpje helaas.. ben wel heel erg benieuwd wat voor geweld daar uit komt..