Transbomber

Wat maakt deze box zo speciaal? Het tempo,de effecten? Eigenlijk mag ik niet praten,als grote crackling hater. En vind er dan ook weinig aan,en dan druk ik me mild uit. Maar iemands overtuiging,waarom hij iets koopt. Altijd intresant!

Laatst bewerkt:
Wat maakt deze box zo speciaal? Het tempo,de effecten? Eigenlijk mag ik niet praten,als grote crackling hater. En vind er dan ook weinig aan,en dan druk ik me mild uit. Maar iemands overtuiging,waarom hij iets koopt. Altijd intresant!

Voor mij toch de crackling, de opbouw van de box en de prijs.

Amen precies wat ik me ook afvraag.
Vind het wat rood met knetter.. rood een veelvuldig voorkomende kleur.
Knetter wordt je mee dood geknuppeld.
Temo is lekker.. maar er zijn wel meer uptempo bakken.
Dus ik ben ook benieuwd.
Want snap er geen kloot van.

Amen precies wat ik me ook afvraag.
Vind het wat rood met knetter.. rood een veelvuldig voorkomende kleur.
Knetter wordt je mee dood geknuppeld.
Temo is lekker.. maar er zijn wel meer uptempo bakken.
Dus ik ben ook benieuwd.
Want snap er geen kloot van.
Neem maar (áls ie weer net zo presteert) dan snap je het. Want ik had theoretisch hetzelfde. Tot je er middenin staat...

Ik denken dat veel mensen deze kopen omdat dit gewoon een lekkere rambak is. En ja.. daar zijn er wel meer van. Alleen als ik een rambak laat zien met alleen maar peony's dan vinden mensen dat leuk.. bij deze ligt toch net anders om dat crackling toch wat meer aandacht trek en zal daar nog lang over worden nagesproken. De crackling cakes maken toch meer indruk op de consument. Sowieso die laatste cake.. zie je bijna nergens.

Neem maar (áls ie weer net zo presteert) dan snap je het. Want ik had theoretisch hetzelfde. Tot je er middenin staat...

Heb er serieus 2 besteld.
1 om stand alone in de vooravond te schieten zodat ik eens kan ervaren waarom het een topper is.
En 1 ga ik cobineren met icequeens in v shape in mijn showtje.
Ben erg benieuwd.. want ik wordt er nogsteeds niet warm van!
Dus ik laat me graag verassen..
Waarom ik er 2 besteld heb?... gewoon omdat iedereen het de beste bak van NU vind.
Dus dat belooft wat voor de kijkers van mijn showtje.

Ik ga ook voor de bijl... maak mezelf wijs dat ik 75 betaal voor cake 2 t/m 4 en dat ik cake 1 gratis erbij krijg. Gevalletje ik kan pas meepraten als ik eronder heb gestaan.

wat een discussie hier..... ik hou niet van geknetter, ik hou niet van rood....... ik moet hem eerst zien op een demo...... wij hadden er twee en vonden ze helemaal te gek, de hele straat stond te juichen en te klappen. Wat een sensatiebak is dit, fenomenaal..... hier kon je vroeguh alleen maar van dromen! Ik had ze gehaald bij de knallende ketel in almere, een topwinkel trouwens, en die mannen waren ook laaiend enthousiast over deze bak. Geen woord van gelogen dus. volgend jaar neem ik er alleen geen 2, dan neem ik er 4, zodat de straat niet meer gaat klappen en juichen, maar gaat huileh, van emotie!!!

wat een discussie hier..... ik hou niet van geknetter, ik hou niet van rood....... ik moet hem eerst zien op een demo...... wij hadden er twee en vonden ze helemaal te gek, de hele straat stond te juichen en te klappen. Wat een sensatiebak is dit, fenomenaal..... hier kon je vroeguh alleen maar van dromen! Ik had ze gehaald bij de knallende ketel in almere, een topwinkel trouwens, en die mannen waren ook laaiend enthousiast over deze bak. Geen woord van gelogen dus. volgend jaar neem ik er alleen geen 2, dan neem ik er 4, zodat de straat niet meer gaat klappen en juichen, maar gaat huileh, van emotie!!!

Kijk zo kan het ook :):):):)

Ach en dan kopen ze hem niet des te meer zijn er voor ons beschikbaar toch :p

Wat gek dat niet iedereen dezelfde smaak heeft en wat gek dat als je iets niet mooi vind, dat dus niet neer kan zetten. Als het je irriteert dan kun je beter ergens anders heen gaan want volgens mij is dit nog steeds een forum en daar heb je nu eenmaal meningen die niet altijd overeen komen :p

Kan allemaal wel wezen. En gaaf voor je,dat de straat zo reageerd. Voor mij blijft het,uit visueel oogpunt een drama. Teminste ik zou er niet een jaar op kunnen teren. Het ontbreekt aan variatie en kleur. Effecten zijn ook niet heel bijzonder. Maarja zoals velen,al hebben gezegd. Hiermee ga je voor geweld. Is ook zeker niet bedoeld,om Rubro te bashen. Ze maken zeker mooie producten.

Ik stop met najagen van de 2016 versie en ga gewoon voor de 2017 versie! Wordt deze misschien ietsjes anders...nou en! Zien we dan wel weer!

Kan allemaal wel wezen. En gaaf voor je,dat de straat zo reageerd. Voor mij blijft het,uit visueel oogpunt een drama. Teminste ik zou er niet een jaar op kunnen teren. Het ontbreekt aan variatie en kleur. Effecten zijn ook niet heel bijzonder. Maarja zoals velen,al hebben gezegd. Hiermee ga je voor geweld. Is ook zeker niet bedoeld,om Rubro te bashen. Ze maken zeker mooie producten.

toch kan ik me geen cake or box voor ogen halen die ook rood naar crackling heeft (behalve de trackmania), is het echt zon doorsnee effect zoals sommigen roepen ?

Ik vind het wel heel bijzonder hoe deze box de gemoederen blijft bezig houden.
Volgens mij is dat niet eerder in deze mate voorgekomen!
Duidelijk is inmiddels: je moet 'm live meegemaakt hebben.
Vervolgens ben ik ervan overtuigd dat iedereen, cracklinghater of niet, die houdt van een beetje (consu-)geweld, deze box zal waarderen.

Ik ga al heel wat jaartjes mee in de vuurwerkwereld.
Ik hou niet van crackling, tenzij je eronder bedolven wordt.
Ik ben een grote fan van Pangu, en heb voor dit jaar 8 boxen van dat merk besteld.
De Cruel Traction vind ik een van de allerbeste boxen op de markt.

De Transbomber batch 2016 is beter. Lees: spectaculairder.
Duidelijker kan ik het niet vertellen.

Iedereen moet kopen wat ie mooi vind, deze discussie hier (positief of negatief) brengt Rubro en de transbomber alleen maar meer aandacht.
Had er zelf 2 waarvan er nog 1 staat te wachten op de jaarwisseling, gaan er zeker nog een aantal bij komen zo goed is deze box ( Rob 39 ik volg je voorbeeld )

Back
Bovenaan