ik vind goeie crackling net zo sierlijk als een peony...
Het maakt alleen zo'n herrie...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ik vind goeie crackling net zo sierlijk als een peony...
Wat maakt deze box zo speciaal? Het tempo,de effecten? Eigenlijk mag ik niet praten,als grote crackling hater. En vind er dan ook weinig aan,en dan druk ik me mild uit. Maar iemands overtuiging,waarom hij iets koopt. Altijd intresant!
Wat maakt deze box zo speciaal? Het tempo,de effecten? Eigenlijk mag ik niet praten,als grote crackling hater. En vind er dan ook weinig aan,en dan druk ik me mild uit. Maar iemands overtuiging,waarom hij iets koopt. Altijd intresant!
Neem maar (áls ie weer net zo presteert) dan snap je het. Want ik had theoretisch hetzelfde. Tot je er middenin staat...Amen precies wat ik me ook afvraag.
Vind het wat rood met knetter.. rood een veelvuldig voorkomende kleur.
Knetter wordt je mee dood geknuppeld.
Temo is lekker.. maar er zijn wel meer uptempo bakken.
Dus ik ben ook benieuwd.
Want snap er geen kloot van.
Neem maar (áls ie weer net zo presteert) dan snap je het. Want ik had theoretisch hetzelfde. Tot je er middenin staat...
wat een discussie hier..... ik hou niet van geknetter, ik hou niet van rood....... ik moet hem eerst zien op een demo...... wij hadden er twee en vonden ze helemaal te gek, de hele straat stond te juichen en te klappen. Wat een sensatiebak is dit, fenomenaal..... hier kon je vroeguh alleen maar van dromen! Ik had ze gehaald bij de knallende ketel in almere, een topwinkel trouwens, en die mannen waren ook laaiend enthousiast over deze bak. Geen woord van gelogen dus. volgend jaar neem ik er alleen geen 2, dan neem ik er 4, zodat de straat niet meer gaat klappen en juichen, maar gaat huileh, van emotie!!!
wat een discussie hier..... ik hou niet van geknetter, ik hou niet van rood....... ik moet hem eerst zien op een demo...... wij hadden er twee en vonden ze helemaal te gek, de hele straat stond te juichen en te klappen. Wat een sensatiebak is dit, fenomenaal..... hier kon je vroeguh alleen maar van dromen! Ik had ze gehaald bij de knallende ketel in almere, een topwinkel trouwens, en die mannen waren ook laaiend enthousiast over deze bak. Geen woord van gelogen dus. volgend jaar neem ik er alleen geen 2, dan neem ik er 4, zodat de straat niet meer gaat klappen en juichen, maar gaat huileh, van emotie!!!
Kan allemaal wel wezen. En gaaf voor je,dat de straat zo reageerd. Voor mij blijft het,uit visueel oogpunt een drama. Teminste ik zou er niet een jaar op kunnen teren. Het ontbreekt aan variatie en kleur. Effecten zijn ook niet heel bijzonder. Maarja zoals velen,al hebben gezegd. Hiermee ga je voor geweld. Is ook zeker niet bedoeld,om Rubro te bashen. Ze maken zeker mooie producten.