Transbomber

Alle twijfel over tientallen pagina's hier ten spijt.... deze was exact zoals op de winkeliersdemo. Wat een lekkere box. Een spektakel box van de bovenste plank. Hiervan gaat men juichen, hier wordt je enthousiast van. Of er nou een rode folie op de cake zit of een zwart Geisha papiertje... het doet allemaal niet ter zake. Wat er in zit en uit komt is geweldig.

Voor mij de beste cake van het jaar hoor, echt een gruwelijke box voor een relatief lage prijs.

afgaande op de filmpjes vind ik de goudcakes wel lekker. Finale cake alles in een keer eruit. Maar ik vind de crackling cakes gewoon afbreuk doen aan de kleuren. Ik ben erg kritisch geweest op Rubro en dat ben ik nog steeds. Verschillende versies in omloop, niet alles presteert evengoed.
Maar bij deze box zijn de reactie overwegend positief en dan doe je toch iets goed.
Ik ben zelf nog niet helemaal onder de indruk. Iets te rommelig en soms wat te lage effecten waardoor je in de straat sterren kan koppen.
greetzz

Top cake ondanks dat er voor die tijd een auto zo nodig door de straat moest en er tegen aan reed.
Daardoor cake uit elkaar en lonten los gegaan.
Had hem voor die tijd goed getaped dus na wat samen drukken gingen er nog 3 af.
Helaas wel in de volgorde 1,4,3

Ertegenaan of eroverheen? Hoe precies...

Tocht echt uitermate tevreden over deze box. Als die ergens in de voorverkoop weer voor een aantrekkelijke prijs is pak ik hem weer mee!

bij mij stonden ze al perfect in de doos. heb voor de zekerheid alleen de loten bovenop nog aan elkaar gemaakt.

Dit was inderdaad en hele gave box alleen had ik helaas 2x de finale cake denk ik. Dit denk ik omdat ze allebei precies hetzelfde wogen. Ook was er bij de laatste 2 cakes op de hoofdlont het doorlontsysteem maar niet op de reserve lont. Alsnog was dit een super gave box!!!

Zoals ik al eerder zei, wat een geweldige box!

Was toch wat sceptisch na alle verhalen/demoboxen/labels en ander gezeur.

Gelukkig geheel ongelijk gekregen, wat een geweld!

Uiteraard gefilmd en op youtube gezet:

Topper van de avond! En met zn allen heeeeel wat verschillende cakeboxen er doorheen gejaagd ;)

Had er 2 en wat een geweld zeg iedereen had het daarna alleen over deze box volgend jaar dus zowiezo weer 2 of misschien wel4 heerlijk gewoon!!!

Ertegenaan of eroverheen? Hoe precies...

Er tegen aan.
Was zo'n klein 45 km autotje.
Heeft hem zo,n 50 meter door de straat gesleurd voordat ze stopte.
Cake lag daardoor los net als de lonten.
Aangezien ik toch wou beginnen met showtje heb ik hem samen gedrukt en waarschijnlijk aangestoken bij cake 3.Op de film zie je dat volgens mij 3,4 en dan 2 afgaan.
Cake 1 later nog aangestoken.
Wel een anticlimax van zo'n "dure" cake.

Ook hier sceptisch tot het eind van het jaar...toch op de 26e december maar gekocht. In tweevoud. Had de versie met de originele transbomber cakes, en dus geen mixup. Maar wat een apparaat was dit! Snoeiharde bursts, enorme crackling wolken en fantastische versnellingen. Ik bied bij deze mijn excuses aan rubro aan :wink:. Ik durf het bijna niet te zeggen. Maar dit was misschien we de cakebox van het jaar :D.

Baal echt dat ik hem dit jaar niet had. Die finale is ongekend goed. Volgend jaar haal ik er gelijk drie, lekker tegelijk laten rammen om 12uur :D

Dit was de topper van de avond, ik stak hem lekker om 4 uur af toen het lekker stil was :p.

Volgend jaar zeker weer!

Na de demo van Rubro besloten om deze box aan te schaffen. Misschien wat naïef, maar ik hoopte dat ie in de buurt zou komen. Vervolgens met plezier de berichten gevolgd op dit forum, maar ik werd wel sceptisch over het uiteindelijke resultaat van deze box. Las veel negatieve berichten, in de zin van doorlonten, natte boxen, te weinig kruid per shot, "verkeerde Geisha" boxen erin .. Ik had de cake voor de zekerheid doorgelont en een stuk karton geplaatst in het midden om overslag te voorkomen.
Eenmaal aangestoken ging ie als ie trein! Stond echt vol verbazing naar deze legale box te kijken. Lekker divers, agressief, dikke boeketten en dan die finale er bovenop! Echt top... Ik hoop dat Rubro hem volgend jaar weer op dezelfde manier kan leveren en nog beter; De Transbomber 2! Ik ga hem zeker opnieuw aanschaffen volgend jaar, het was die 100 eurie dubbel en dwars waard....(y)

Waren eerdere zorgen over welke je dan misschien zou gaan krijgen eigenlijk
Achteraf gezien gelukkig overbodig....

Vind t super dat ie t zo goed doet.. ik heb mijn 2 stuks nog staan .. deze gaan volgende jaarwisseling los .. nu door omstandigheden niet geschoten

Vanwege alle negatieve berichten en bijstellen van eigen mening heb ik de Transbomber als eerste cakebox afgeschoten. Nou, wat een stomme fout is dat geweest want alle cakes (zoals Cruel Traction, Spectacle Show 120 (Vision of Ectasy), Immortal Gold en Event 4) kwamen niet in de buurt. Immortal Gold was één na beste cakebox dus Rubro is voorlopig weer mijn favoriet.

Ik had trouwens een versie met kooi en alleen originele cakes erin. Ze waren zelf doorgelont maar aan de snelheid te merken werkte het automatische systeem prima.

Laatst bewerkt:
Dikste cakebox van het jaar, puur geweld

Het begon wat mistig te worden maar hij klapte er niet minder om:

Back
Bovenaan