Transbomber

Zo de burst zat er goed in, mooie grote volle boeketten! Had het niet verwacht van een combibox zonder kooi. Dit jaar wil hem nog wel een keer in de collectie hebben.

Wat een box zeg, wat een pareltje. Complete chaos in de straat, pure kwaliteit.
Enorm van genoten, moet er dit jaar dan ook zeker weer komen.

klein stukje van het begin ontbreekt !

wat een beest !

p.s. het af en toe wegduiken van de cameraman ( was me pa :P ) had er mee te maken dat de crackeling af en toe dichtbij kwam ^^

Hier nog een filmpje van mijn Transbomber van een afstandje gefilmd. Hierop is duidelijk te zien hoe groot de spreiding van de boeketten zijn!

Ik had deze ook in mijn collectie maar kan 'm mij nu al niet meer herinneren en dat betekent doorgaans dus dat ie geen indruk op me gemaakt heeft.

Blijkbaar sta ik daarin alleen.

:confused:

Hier mijn filmpje helaas overslag. Volgend jaar iets beter doorlonten. Maar wat een geweld. Is niet geweldig gefilmd maar hij staat erop. Vrouwtje ging zelfs even dekking zoeken.

Laatst bewerkt:
Ik had deze ook in mijn collectie maar kan 'm mij nu al niet meer herinneren en dat betekent doorgaans dus dat ie geen indruk op me gemaakt heeft.

Blijkbaar sta ik daarin alleen.

:confused:

Ieder zijn smaak en mening natuurlijk. Ikzelf was overweldigd van het effect en dat terwijl ik geen crackling liefhebber ben. Je bent gewoon een onderdeel van de crackling. Ik vind ook dat bij deze box verplicht een bril moet worden geleverd want je staat letterlijk met je snuit in de crackling te happen :D Deze is ook niet te vangen op film.

De effecten kwamen aardig laag. Gelukkig deze niet in de straat afgestoken. Wel vind ik het jammer dat cake 1 goed ging en de laatste 3 gingen tegelijk. Blijkbaar iets verkeerd gegaan met het verbinden. Had de lontjes aan de bovenkant verbonden.. .

De effecten kwamen aardig laag. Gelukkig deze niet in de straat afgestoken. Wel vind ik het jammer dat cake 1 goed ging en de laatste 3 gingen tegelijk. Blijkbaar iets verkeerd gegaan met het verbinden. Had de lontjes aan de bovenkant verbonden.. .

Cakes er in laten zitten hoe ze zaten? dan grote kans dat de snel lonten tegen elkaar aan kwamen zaten namelijk allemaal in het midden.

Ik heb hem niet door gelont, gewoon cakes zo neer gezet dat die snel lont elkaar raakte en dat ging prima. heerlijk systeem van Rubro.

Vond het wel echt een van de betere boxen :)
Heb de mijne wel een beetje aangepast, om een XL versie te maken :D

Ongelovelijk wat een mooi ding. Ik maakte me eerst zorgen omdat de box zelf klein van formaat was, maar niets is minder waar. Letterlijk het mooiste vuurwerk wat we ooit in de straat hebben gehad en gezien. Overigens heb ik hem gedroogd naast de verwarming.

Als het goed is hebben we nog een mooie opname gemaakt. Die zal ik later nog uploaden.

Ongelovelijk wat een mooi ding. Ik maakte me eerst zorgen omdat de box zelf klein van formaat was, maar niets is minder waar. Letterlijk het mooiste vuurwerk wat we ooit in de straat hebben gehad en gezien. Overigens heb ik hem gedroogd naast de verwarming.

Als het goed is hebben we nog een mooie opname gemaakt. Die zal ik later nog uploaden.

hehe die van mij leek al aardig droof maat toch maar uitgepakt en met de onderkant van de tubes tegen de verwarming aangestapeld.

Back
Bovenaan