gizmo75
VWC lid
Wind is vooral in het noorden en westen dus zou in Goor vanavond wel goed gaan.
Dat zou mooi zijn. Wie gaat er en zal ook filmen? We zijn allemaal nieuwsgierig natuurlijk!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wind is vooral in het noorden en westen dus zou in Goor vanavond wel goed gaan.
dat zou mooi zijn. Wie gaat er en zal ook filmen? We zijn allemaal nieuwsgierig natuurlijk!!
Interessant. vraag me af of er op die andere demo dan een foutje is gemaakt met schieten (hoort die cake misschien in een andere box thuis?) of dat het een loterij gaat worden wie de juiste versie in de straat heeft zo![]()
Zojuist de transbomber live gezien! Wees gerust! Een prachtige bak naar mijn mening!!
Zojuist deze live in Oss gezien met aardig wat wind, man wat een BEEST! Knalt de black cobra/cruel traction er dubbel en dwars uit! Verder naar mijn idee exact hetzelfde als de filmpjes van de winkeliersdemo. Zodra ik thuis ben komt het filmpje eraan.
Zojuist deze live in Oss gezien met aardig wat wind, man wat een BEEST! Knalt de black cobra/cruel traction er dubbel en dwars uit! Verder naar mijn idee exact hetzelfde als de filmpjes van de winkeliersdemo. Zodra ik thuis ben komt het filmpje eraan.