Transbomber

Kan me haast niet voorstellen deze bak zit niet eens in een kooi.Crackling ziet er al snel groot uit maar de cruel traction er uit knallen? :p

Voornamelijk de burst voelde veel harder aan nog dan de black cobra die geschoten is wat naar mijn idee een op een is met de cruel traction, transbomber was echt op en top genieten. Cake 2 was ook zoals bedoeld met het crackling willow effect als je dat zo noemt.

manmanman wat een hoop geouwehoer om 1 filmpje. Natuurlijk wil je gewoon een goede bak in de straat die doet wat een demofilm belooftmaar om nu gelijk hel en aarde te vervloeken zoals sommigen doen..
met de intro van 500 gram cakes in 2005 betaalden veel freaks makkelijk 60 euro PER cake en nu hebben we het over bedrog en oplichting als een box van 4 cakes die gemiddeld voor 100 euro over de toonbank gaat op 1 filmpje toch iets afwijkt....

pffff. Laat je toch allemaal niet zo leiden door de sample filmpjes eerder in het jaar.

Voornamelijk de burst voelde veel harder aan nog dan de black cobra die geschoten is wat naar mijn idee een op een is met de cruel traction, transbomber was echt op en top genieten. Cake 2 was ook zoals bedoeld met het crackling willow effect als je dat zo noemt.

toch gek dat ze dat zonder kooi (dus minder flash) voor elkaar weten te krijgen.. of was het stiekem toch een opgevoerde sample :devil:

Het filmpje van vanavond in Oss per twee geschoten in ongeveer windkracht 5:

Boeketten waren erg groot, maar vooral de snoei en diepharde burst deed het hem bij mij.
Topper!

Deze vraagt er dan ook om om per 2 te schieten. Deze per stuk op een winkeliersfilmpje had dit geen 30+ paginas opgeleverd hoor :p

Net gezien in Oss, echt helemaal niet aan de hand !!
Er stond veel wind dus niet ideaal, maar cake 3 & 4 hebben zo'n tempo dat de lucht echt goed gevuld was.
En dat met een hele beste burst.

Even olie op het vuur gooien:

Heeft Rubro toch maar de sample versie afgestuurd naar verschillende demo's om het annuleren van al die orders te voorkomen? :tongue2:

We gaan het 31 december/ 1 januari zien bij jou en mij in de straat! :cool:

Tja...dit ziet er inderdaad al beter uit. Maar hoe kan een box als deze, even uitgaande van daadwerkelijke productie, dan in godsnaam die harde burst en behoorlijke effectgrootte hebben zonder in kooi vervoerd te moeten worden? Deze box blijft een hoop :bonk: opleveren. Ik heb 'm overigens nog niet besteld, vertrouwen in Rubro is zelden zo laag geweest.

Kom net van de demo in goor. 2e cake was gewoon de 'normale' die er in hoort! Ook hier harde wind. Presteerde goed. Zeker geld waard! Zal zo filpmje uploaden

Back
Bovenaan