Transbomber

Nou om de lucht te klaren en de mist rond de Transbomber weg te laten trekken (uhhh dat klinkt raar..:) )..hoop ik dan echt dat t weer daar beter is dan dat t hier is.. net ff hond uitgelaten en heb t niet snel koud..maar wat een takkewind hier en hij voelt focking koud aan... het echte anti-stookweer zeg maar.... hier zouden effecten geen kans maken..

Interessant. vraag me af of er op die andere demo dan een foutje is gemaakt met schieten (hoort die cake misschien in een andere box thuis?) of dat het een loterij gaat worden wie de juiste versie in de straat heeft zo:p

Interessant. vraag me af of er op die andere demo dan een foutje is gemaakt met schieten (hoort die cake misschien in een andere box thuis?) of dat het een loterij gaat worden wie de juiste versie in de straat heeft zo:p

of een foutje vanuit de fabriek of de mensen die hem afschieten hebben perongeluk een cake verwisselt.

Dit geeft wel aan dat we niet na 1 demo al conclusies moeten trekken! Bewaar de rust en laat je niet gek maken!

Zojuist deze live in Oss gezien met aardig wat wind, man wat een BEEST! Knalt de black cobra/cruel traction er dubbel en dwars uit! Verder naar mijn idee exact hetzelfde als de filmpjes van de winkeliersdemo. Zodra ik thuis ben komt het filmpje eraan.

Zojuist deze live in Oss gezien met aardig wat wind, man wat een BEEST! Knalt de black cobra/cruel traction er dubbel en dwars uit! Verder naar mijn idee exact hetzelfde als de filmpjes van de winkeliersdemo. Zodra ik thuis ben komt het filmpje eraan.

Knalt de cruel traction er dubbel en dwars uit? Dat is nogal wat

Cruel traction eruit schieten ? :O

Kan me haast niet voorstellen deze bak zit niet eens in een kooi.Crackling ziet er al snel groot uit maar de cruel traction er uit knallen? :p

Back
Bovenaan