Transbomber

Als je het geweld zoals de eerste demo voor ogen hebt en je krijgt een ander product aan het eind van het jaar geleverd dan ben je alsnog niet tevreden. Ik weet niet wat ik er van moet vinden. Vind hem op de eerste films veel overtuigender dan de demo van gisteren. Nu heb ik niet dat gevoel dat het een echte box is die men moet hebben. Zo speciaal is die zeker niet.

Als je het geweld zoals de eerste demo voor ogen hebt en je krijgt een ander product aan het eind van het jaar geleverd dan ben je alsnog niet tevreden. Ik weet niet wat ik er van moet vinden. Vind hem op de eerste films veel overtuigender dan de demo van gisteren. Nu heb ik niet dat gevoel dat het een echte box is die men moet hebben. Zo speciaal is die zeker niet.

je trekt je conclusie te vroeg, regenachtige film en ver af gefilmd tuurlijk lijkt die dan anders.
Wacht nou maar andere demo's af of ga hem live kijken. De Demo film is goed gefilmd en die van gister is kwa omstandigheden gewoon niet goed gefilmd.

Ik heb begrepen dat er vanavond weer 1 wordt geschoten op een demo in de regio Emmeloord. Iemand die daar naartoe gaat?

Na het zien van de filmpjes ben ik dik tevreden met het resultaat.
En in de straat zien we hem met eigen ogen. Kom maar op.

Het pluspunt van deze box is de finale. Er is geen 1 box met zo n finale verkrijgbaar. Vind de diversiteit van de box tegenvallen tov Cruel traction en big mommadie in dezelfde prijsklasse zitten. De finale maakt dat het een interessante box blijft. Ondanks het wisselen van cake 2. Snap de mensen hier wel. Maar zou zeker niet balen als je deze al hebt besteld, zeker niet als die 75 en was. Dan heb je een koopje

Maar ook de finale loopt bij deze anders dan op eerder filmpje... daar gaat ie eerst 6x met salvo om vervolgens met 7e als grand finale te eindigen... nu overloopt ie volgens mij op sommige momenten

Het pluspunt van deze box is de finale. Er is geen 1 box met zo n finale verkrijgbaar. Vind de diversiteit van de box tegenvallen tov Cruel traction en big mommadie in dezelfde prijsklasse zitten. De finale maakt dat het een interessante box blijft. Ondanks het wisselen van cake 2. Snap de mensen hier wel. Maar zou zeker niet balen als je deze al hebt besteld, zeker niet als die 75 en was. Dan heb je een koopje

Wonderful world Royal fireworks.
Vind ik ook een net iets betere box als deze zoals ik via het filmpje van de transbomber beoordelen kan.

Sorry maat.. Maar wel appels met appels vergelijken. Wonderpil world is niet max gevuld. Kleinere boeketten. Leuk 1900h spul maar niet om 0000

Ik heb m juist twee gekocht voor cake 2 en 4. Cake 4 komt aardig in de richting van cake 4 van de Wonderful world.

Enige waar ik me nog een beetje druk om maak is de burst omdat er geen kooi omzit maar aan de andere kant is dit mijn "budget" box en heb ik wel andere cakes en boxen die mijn avond van hardere bursts voorzien :)

Ik laat hem lekker staan, zal alsnog wel door iemand anders in de groep geschoten worden. Op de finale cake na vind ik er weinig aan. Snel opzoek naar iets anders!

Begrijp me nie verkeerd, ook ik baal ervan mjaa het was enigszins te verwachten. volgend jaar zal nu iedereen wachten tot de officiële productie word geschoten en dat zal rubro vanzelf in zijn verkopen gaan merken.

Welnee!
Het gaat inmiddels al jaren zo, en ieder jaar ontstaat dezelfde discussie.
Sorry hoor, maar eenieder die zich, als consument zijnde, baseert op filmpjes afkomstig van een WINKELIERSdemo, moet zichzelf achter de oren krabben. Dat is inderdaad precies hetzelfde als, zoals enige pagina's eerder zo treffend verwoord, het kopen van een auto zonder eerst zelf een proefrit te maken in de consumentenversie van die auto. De fabrikant showt natuurlijk zijn topmodel!
In principe is de enige die misleid wordt de winkelier, en niet de consument, in ieder geval niet in eerste instantie.
Als je jezelf freak wilt noemen dan neem ik toch aan dat je inmiddels wel wijzer bent geworden?
Hoeveel jaren doet Rubro dit al?

Los van alle commotie over het feit van het "anders zijn" van cake 2, is dit gewoon een prima stuk vuurwerk, afgemeten aan de prijs die je er voor moet betalen. Daar kunnen veel importeurs nog een puntje aan zuigen!
Cake 2 gewoon vooraan zetten, en knallen maar! Voor een freak toch een koud kunstje?

Neemt niet weg dat je als consument toch wel wat vertrouwen kweekt in een importeur die al jaren prima spul op de markt heeft gebracht.
Ik baal wel van de 2e cake . hoop ook dat het een maandagmorgenmodel is want all crackling is waar ik op viel bij deze cake.
Een iets mindere variant kan ik voor lief nemen.
Heb al eens geroepen dat als deze presteert op 70 procent van de demo dat ik happy zou zijn.
Ik trek nog geen conclusies maar krijg wel jeuk
Maar dit kan je gewoon niet maken.
Snap ook niet dat het gebeurt.
Box is gehyped , overal als frontrunner te zien op websites en dan is er opeens iets anders aan deze box.

Zelfde als ik zou zeggen tegen 400 man diner met kerst , ja u heeft de hertenbiefstuk besteld maar die heb ik maar voor 3/4 wilt u iets erbij wat u niet lekker vindt?

Welnee!
Sorry hoor, maar eenieder die zich, als consument zijnde, baseert op filmpjes afkomstig van een WINKELIERSdemo, moet zichzelf achter de oren krabben. Dat is inderdaad precies hetzelfde als, zoals enige pagina's eerder zo treffend verwoord, het kopen van een auto zonder eerst zelf een proefrit te maken in de consumentenversie van die auto. De fabrikant showt natuurlijk zijn topmodel!
In principe is de enige die misleid wordt de winkelier, en niet de consument, in ieder geval niet in eerste instantie.
Als je jezelf freak wilt noemen dan neem ik toch aan dat je inmiddels wel wijzer bent geworden?
Hoeveel jaren doet Rubro dit al?

?

Welke versie staat op de Rubro productdvd en wordt getoond in de winkels? Welke versie wordt getoond op de webshops? Juist. De gewone consument wordt er zeker wel mee geraakt.

Welnee!

Sorry hoor maar deze post staat echt in de top 3 van de categorie dom lullen. Omdat het al jaren zo gaat moet je het maar accepteren? De winkelier die deze producten op de demo's ziet en de filmpjes op zijn website plaatst wordt misleid en niet de consument? En dan het gelul over dat een autofabrikant zijn topmodel auto laat zien is ook niet van toepassing. Er wordt 1 model aangeboden in dit geval, dat model is de transbomber! Er is geen transbomber 1.6, 2.0, 2.5 of 3.5 turbo of deluxe ultra versie.

Het praatje dat we al jaren misleid worden en je het maar moet accepteren omdat het klaarblijkelijk voor jou als 'normaal' gezien wordt neemt niet weg dat niet iedereen hier mee in hoeft te stemmen.

Ik snap niet dat veel mensen vinden dat je (vaker) misleid wordt door Rubro, en dan toch blind zo'n box bestellen naar aanleiding van 1 demo filmpje in september. Wacht dan toch eens af ...

Back
Bovenaan