Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Als je het geweld zoals de eerste demo voor ogen hebt en je krijgt een ander product aan het eind van het jaar geleverd dan ben je alsnog niet tevreden. Ik weet niet wat ik er van moet vinden. Vind hem op de eerste films veel overtuigender dan de demo van gisteren. Nu heb ik niet dat gevoel dat het een echte box is die men moet hebben. Zo speciaal is die zeker niet.
Het pluspunt van deze box is de finale. Er is geen 1 box met zo n finale verkrijgbaar. Vind de diversiteit van de box tegenvallen tov Cruel traction en big mommadie in dezelfde prijsklasse zitten. De finale maakt dat het een interessante box blijft. Ondanks het wisselen van cake 2. Snap de mensen hier wel. Maar zou zeker niet balen als je deze al hebt besteld, zeker niet als die 75 en was. Dan heb je een koopje
Het pluspunt van deze box is de finale. Er is geen 1 box met zo n finale verkrijgbaar. Vind de diversiteit van de box tegenvallen tov Cruel traction en big mommadie in dezelfde prijsklasse zitten. De finale maakt dat het een interessante box blijft. Ondanks het wisselen van cake 2. Snap de mensen hier wel. Maar zou zeker niet balen als je deze al hebt besteld, zeker niet als die 75 en was. Dan heb je een koopje
Als het goed is....... schieten wij hem de 23e december bij Coppelmans vuurwerk in Oss.
Een late demo dus goed mogelijk dat we hem daar zien.
Bob1
Sorry maat.. Maar wel appels met appels vergelijken. Wonderpil world is niet max gevuld. Kleinere boeketten. Leuk 1900h spul maar niet om 0000
Begrijp me nie verkeerd, ook ik baal ervan mjaa het was enigszins te verwachten. volgend jaar zal nu iedereen wachten tot de officiële productie word geschoten en dat zal rubro vanzelf in zijn verkopen gaan merken.
Welnee!
Het gaat inmiddels al jaren zo, en ieder jaar ontstaat dezelfde discussie.
Sorry hoor, maar eenieder die zich, als consument zijnde, baseert op filmpjes afkomstig van een WINKELIERSdemo, moet zichzelf achter de oren krabben. Dat is inderdaad precies hetzelfde als, zoals enige pagina's eerder zo treffend verwoord, het kopen van een auto zonder eerst zelf een proefrit te maken in de consumentenversie van die auto. De fabrikant showt natuurlijk zijn topmodel!
In principe is de enige die misleid wordt de winkelier, en niet de consument, in ieder geval niet in eerste instantie.
Als je jezelf freak wilt noemen dan neem ik toch aan dat je inmiddels wel wijzer bent geworden?
Hoeveel jaren doet Rubro dit al?
?
Jij zegt dat er geen cakebox is met zo een finale,en de wonderful world heeft dat toch zeker wel.
Was maar een tip!!![]()
Welnee!
Het gaat inmiddels al jaren zo, en ieder jaar ontstaat dezelfde discussie.
Sorry hoor, maar eenieder die zich, als consument zijnde, baseert op filmpjes afkomstig van een WINKELIERSdemo, moet zichzelf achter de oren krabben. Dat is inderdaad precies hetzelfde als, zoals enige pagina's eerder zo treffend verwoord, het kopen van een auto zonder eerst zelf een proefrit te maken in de consumentenversie van die auto. De fabrikant showt natuurlijk zijn topmodel!