Transbomber

Alleen laatste cake is leuk. Verder een beetje eentonig en saai. Opzich een prima bak voor het geld maar niet spectaculair.

Het is moeilijk te zeggen de film is erg wazig door de regen helaas , hij lijkt wel anders dan de sample filmpjes van een paar maanden terug maar das vaker zo met samples . Ik oordeel de 31ste zelf wel als ik hem afsteek of die goed is of niet

Afgaande op de eerste Rubro-demofilms meteen het idee 'wow hier wil ik er wel 2 van!' Wetende dat de productie misschien minder ging zijn toch maar 1 besteld, maar twijfel nog steeds over een 2e. Op de film hapert ie ook nog een beetje + wat druppels op de lens. Hopelijk deze week op meer filmpjes van meerdere demo's te zien om wat meer duidelijkheid te hebben. Het is maar net hoe je verwachtingen zijn. Vind dit nog een prima bak, er is genoeg slechter voor dit of meer geld te vinden. Wel jammer van die andere cake tussendoor. Spijt heb ik er in ieder geval (nog) niet van :)

De druppels op de lens was niet te voorkomen, het was vreselijk weer :cry:
Hij liep ook niet helemaal lekker met afsteken, zaten wat pauzes tussen en op het einde zat de een na laatste cake nog door de finale heen. De beleving was in ieder geval goed!

Nou ik twijfel nu of ik m'n dealer vraag of ik em kan ruilen. Vind dit maar niks. Je krijgt gewoon niet wat ze laten zien

Heb deze vandaag ook live gezien en dan is het echt een hele brute bak hoor. Je kon in het publiek ook horen dat mensen enthousiast werden en helemaal voor deze prijs een prima bak. Wel iets minder als op de winkeliersdemo, maar absoluut geen miskoop. Ik ga zo even kijken hoe de film is gelukt, was even flink kooien ivm de regen. Samen met de zero tolerance de topper van de avond denk ik zo.

Ik denk dat iedereen zich lelijk vergist in de druppels op de lens. Als ik daar een beetje doorheen probeer te kijken is het een mooi tempo, leuke opbouw. Effecten redelijk groot en denk ik dat hij prima zal bevallen.

Heb meerdere malen films gemaakt in de regen, maar dat verminderd de beleving gigantisch. Laat staan de registratie van de camera door meer licht etc.

In deze situatie lijkt het me beter om uit te gaan van de schriftelijke bevindingen van de mensen die hem live gezien hebben.

Met andere woorden.... vonden jullie het een lekkere bak?

Heb deze vandaag ook live gezien en dan is het echt een hele brute bak hoor. Je kon in het publiek ook horen dat mensen enthousiast werden en helemaal voor deze prijs een prima bak. Wel iets minder als op de winkeliersdemo, maar absoluut geen miskoop. Ik ga zo even kijken hoe de film is gelukt, was even flink kooien ivm de regen. Samen met de zero tolerance de topper van de avond denk ik zo.

Precies dat!:D

Transbomber is gewoon slechter geworden.
Die 2de cake is gewoon echt helemaal anders.
Event Imperial Blink is ook veranderd.
Event Flash of the God's heb ik ook gekocht ik ben dus benieuwd of die wel dezelfde cake's er in heeft.
Ik hou mijn hart vast.
Al die mensen die spul kopen via verkoop site's en er van uitgaan van die filmpjes die ze kunnen kijken worden toch echt genaaid in mijn ogen.

Als je van crackling en het eeuwen.oude rood houd is dit een leuke cake.
Maar vind hem ut geld niet waard.
Vrij eentonig en kaal.
Nee ik ben blij met mijn twijfel en laat um lekker staan.

Ik vind het een prima bak hoor! Cake 1 en 3 gaan aan elkaar en cake 2 schiet ik los. Die combi van groene palmen met blauwe sterren ziet er mooi uit. En de laatste cake verwerk ik waarschijnlijk in een finaleproject.

Helaas is het niet zoals de sample maar het is wel gewoon goed vuurwerk.

Niet geheel onverwacht is er dus bij de winkeliers demo een veel te dikke sample geschoten. Mja, ik vind dat bedrog, maar goed, we zien het al jaren bij heel wat importeurs.

Doen jullie hem nou terug uit principe? Want je kan nou niet zeggen dat het een slechte bak is toch?

Ik vind hem nog steeds erg goed alleen stom dat de 2de cake anders is, maar niet slecht!

Ik ben nog wel benieuwd naar andere films.

Het is moeilijk te zeggen de film is erg wazig door de regen helaas , hij lijkt wel anders dan de sample filmpjes van een paar maanden terug maar das vaker zo met samples . Ik oordeel de 31ste zelf wel als ik hem afsteek of die goed is of niet

Idd op dit filmpje komt ie mede door het wat wazige beeld in mijn ogen niet goed over.
Toch ben ik blij dat ik hem besteld heb. In mijn kleine straatje gaat ie het prima doen denk ik zo.
Snap overigens best wel dat men zich genaaid voelt omdat hij toch anders is dan de meeste freaks verwacht of gehoopt hadden. Er komen nog meer filmpjes hoop ik.Dan kunnen we een wat beter oordeel geven.

Daarom snap ik dat bewust per 2 afschieten ook nooit van rubro (en zuster merken) niet dan voorkom je dit soort discussies. Op het moment dat je van 2 naar 1 gaat tijdens een winkeliers demo en hij is 5 a 10% minder dan valt het nog meer op...

Voor de rest gezien de omstandigheden geen slechte box.

Cake 2 verprutst gewoon de hele cake
Opbouw en climax naar de finale toe zijn met deze 2e cake compleet weg.
Blij dat ik m'n nog niet besteld heb.
Het is wel even 100 euro waar je risico mee loopt.
En waar je zat andere cakes van kan kopen.
Twijfel nu ook sterk over de Event palm w-105

Van rubro wisten we dat de effecten op de demo 125% waren, maar andere effecten is nieuw. Waneer is de volgende demo waar deze box geschoten wordt.Misschien komt hij daar wat beter over. Hij was voor 75 euro in de aanbieding verkrijgbaar. Dat is deze ongeveer wel waard.

PFFF, mag ik er even op wijzen dat:

- Er nu 1 Transbomber is geschoten van de duizenden die naar NL zijn gekomen
- Die gisteren of misschien zelfs wel vandaag uit de container is getrokken
- In baggerweer is geschoten
- Gefilmd door, met alle respect, iemand die gister lid is geworden van het forum en voor het eerst een filmpje post

Natuurlijk, ik zie ook wel dat deze niet helemaal hetzelfde is als op de demo. Maar ik vind het veel te vroeg om op basis van 1 exemplaar in deze schijtcondities en zo kort na het lossen conclusies te trekken zoals sommigen nu doen. Ik heb het zelfs al meegemaakt dat ik 4 dezelfde cakes op een rij had staan en er geen enkele exact hetzelfde was. En nee, die waren NIET van Rubro...

Kortom, ik wacht nog even de volgende demo's af. Ik wil er eerst meerdere hebben gezien voordat ik conclusies trek!

Back
Bovenaan