Transbomber

wel een mooi business model, elk jaar nieuwe box introduceren. Vervolgens alleen een sample filmpje dumpen en laat de hype z'n werk doen, valt ie tegen dan verkoop je de box het volgende jaar voor 50% en introduceer je weerr een nieuwe box waar iedereen weer intrapt :P

Denk dat als deze box net zo als de razor/raptor presteerd rubro klanten gaat verliezen.

wel een mooi business model, elk jaar nieuwe box introduceren. Vervolgens alleen een sample filmpje dumpen en laat de hype z'n werk doen, valt ie tegen dan verkoop je de box het volgende jaar voor 50% en introduceer je weerr een nieuwe box waar iedereen weer intrapt :P

Ja en Ik ben 1 van die achterlijke die um te snel heb besteld.. geen terugweg meer! echt hopen dattie enigszins doet wat ik verwacht...

Haha lekker bezig weer hier, wacht eerst eens af wat er gebeurt. Dan kunnen we pas conclusies trekken.

Gevoelige snaar geraakt ruben? denk je aan me wanneer t een flop is? als die geweldig is neem ik al me woorden terug! voor die tijd liggen me tissues klaar

Is elk jaar hetzelfde verhaal met een aantal boxen met hoge verwachtingen haha. Vorig jaar had ik de hardstylebox besteld waar ook pagina's lange discussies waren over samples e.d. Uiteindelijk presteerde hij prima in de straat ;)

Oooh wat heerlijk toch weer! Het is december en de kruitstres slaat toe! ik heb hem ook besteld en wat hierboven word aangegeven voor nog geen 25 euro per cake kunnen we natuurlijk niet de extreme effecten van de het demo filmpje verwachten. We zullen het straks allemaal mee gaan maken, en kan iedereen daarna zijn of haar eigen conclusie trekken.

Juist dat maakt het ieder jaar weer tot een discussie waarvan de uitslag begin januari bekend is.Maar zo erg als de SixBestPossible zal het toch niet worden? Heb hem namelijk ook besteld en heb er alle vertrouwen in.

De cake heeft ook gewoon een lekker tempo en met die dikke salvo op het einde heerlijk , zelf al worden de effecten wat kleiner en het tempo hetzelfde dan is het nogsteeds een goeie box voor 75-100 euro.

Ach het blijft 2kg kruit voor 100 euries , heb m maar besteld en ik zie t wel.
Er zijn er zat slechter :bonk:

Zullen we voortaan gewoon lekker productie bakken schieten ipv samples ben je van dat geouwehoer af

Leuk idee alleen is er in de zomer nog nergens een Chinese fabriek die al productie produceert voor Europa. Er is een volgorde in produceren kwa landen( zover ik begrepen heb) en wij zijn nu eenmaal pas in Oktober/November aan de beurt.

De cake heeft ook gewoon een lekker tempo en met die dikke salvo op het einde heerlijk , zelf al worden de effecten wat kleiner en het tempo hetzelfde dan is het nogsteeds een goeie box voor 75-100 euro.

Dat lijkt zo doordat er 2 worden geschoten. Als je goed alleen naar de linkerhelft kijkt zie je dat de bak in het begin erg saai is. Alleen cake C en D zijn goed

Dat lijkt zo doordat er 2 worden geschoten. Als je goed alleen naar de linkerhelft kijkt zie je dat de bak in het begin erg saai is. Alleen cake C en D zijn goed

Dat weet ik , ik blokkeer altijd de helft van het scherm. Van mij hoeft de lucht niet meteen vol te zijn juist mooi opbouwen. Saai vind ik hem in ieder geval niet.

Ik zou deze box in combinatie met 2 chrackling chry 2.0 als finale willen schieten. Maar ik ben benieuwd of 2x chrackling chry de ultieme afsluiter is of toch cake D in dit geval??

Back
Bovenaan