Transbomber

Tempo cake 1&2 iets langzamer, +/- 10/15sec per cake.(beide zeker niet te langzaam, eerder beter) 3 en 4 gelijk als op demo. Effecten lijken groot en knal erg goed! Crackling wat halverwege blijft hangen tijdens t omhoog gaan erg fel/hard! Als die zo wordt zoals gezien op productiefilmpje China dan doet die zeker mee voor t product vh jaar! Alleen, productiefilm China zegt natuurlijk ook niet zoveel. ;) Meer info? Binnenkort op de winkeliersdemo's

Deze is wel heel erg vet! Ben benieuwd wat ie op een winkeliersdemo doet.

schiet al jaren vaste prik de event bakken, die gaan ieder jaar als vanouds nog nooit slechte ervaring met rubro gehad dus denk dat het wel goed zit hoor!

Ziet er erg netjes uit. Ik ben van plan dit jaar voor het eerst echt een cakebox te kopen (heb normaal altijd losse cakes) en deze staat toch wel boven aan mijn lijstje op het moment. Denken jullie dat het veilig is om deze nu al te bestellen of zal ik nog even wachten op de winkeliersdemo? En wanneer zouden we die demo kunnen verwachten?

Je kan net zo goed wachten, deze cakebox is neem ik aan tot kerst nog gewoon te bestellen toch? Dus je kan het altijd nog doen.

Je kan net zo goed wachten, deze cakebox is neem ik aan tot kerst nog gewoon te bestellen toch? Dus je kan het altijd nog doen.

Klopt. Ik ga er vanuit dat de korting gewoon de hele maand geldt. Hij staat namelijk omschreven als maandaanbieding. Alleen niet te hopen dat hij uitverkocht is dan... ;)

Deze ook besteld, was bij de winkeliersdemo zo vet. Dat ik het er maar op waag.

Begreep wel dat hij al uitverkocht was bij Rubro zelf (door reserveringen van winkels) en dat hij in de winkels ook flinke hardloper is.

Deze ook besteld, was bij de winkeliersdemo zo vet. Dat ik het er maar op waag.

Begreep wel dat hij al uitverkocht was bij Rubro zelf (door reserveringen van winkels) en dat hij in de winkels ook flinke hardloper is.

Is de winkeliersdemo een beetje hetzelfde als het product zelf?

Hij is inderdaad nog niet geschoten op demo's. Hopelijk krijgen we hem nog te zien voor de 31ste.

Rubro gaat het nog spannend maken dus. Zal wel met de ontploffing in de vuurwerkfabrieken van afgelopen zomer te maken hebben.

Niet alleen Rubro, bijna alle importeurs zitten te wachten op het binnenlopen van de schepen of zitten daar middenin. Het meeste wordt voor de Kerst nog wel geleverd. Als het er de 28e maar is zodat het de 29e mee kan!! :wink:

Zou wat zijn als die niet optijd binnen komt... hoop dat die wel binnen komt.. :cry:

Hij is op tijd binnen aldus Rubro!!

Ben net bij mijn locale dealer geweest en die zeiden dat er idd vertraging is. Hij zei dat de leverancier die ze na nl vervoerd tijdje geleden failiet is gegaan en, dat de boten in beslag zijn genomen... Ma iniedergeval kome ze in oss eind van deze week binne. Wss kan ik wel foto's maken van de box,wat ik nu weet is dat die 10 kg weegt.

Heb net een berichtje gestuurd naar Plaggemarsch of hij/zij binnen was en kreeg (snel) reactie.
De tekst:
deze hebben wij gisteravond binnen gekregen en zal vanavond worden afgeschoten ! Het was spannend of we deze op tijd binnen zouden hebben,maar door de goede samenwerking met rubro is deze op tijd binnen net als de palm battery overigens. Helaas zal vanavond niet de 'flash of the god' worden afgestoken,want deze is net niet op tijd binnen voor de demo(wel voor oud&nieuw),hiervoor in de plaats schieten we een andere mooie af namelijk de village idiot, tot vanavond (?)

Ik moet helaas werken vanavond maar ik denk dat er wel iemand een mooi filpje maakt ... :p

Back
Bovenaan