Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb deze vandaag gezien bij een vuurwerkshow en was zeer verrast. daarom wil ik hem misschien kopen echter zit ik al aan mijn budget. nu dit waarschijnlijk het laatste jaar is dat de transbomber word verkocht ben ik toch erg aan het twijfelen. denken jullie dat deze volgend jaar word ingekocht door duitste handelaren. dan kan ik hem in 2025 nog halen want, ik steek sowieso over de grens af. of gewoon dit jaar halen en over mijn budget gaan.
klopt dat denk ik ookMocht het kooiverbod er volgend jaar zijn en geen restvoorraad verkoop mogelijk zijn, wordt het vrijwel zeker naar DE of BE verscheept.
Ik heb het idee dat de finalecake hier nog wel weer een slag langzamer gaat als voorgaande jaren?Gisteravond bij een show 3x gezien, blijft een brute bak
![]()
✂️ 3x Transbomber
60 seconds · Clipped by Simmien · Original video "Vuurwerkshow Halloweenkermis Enschede - 3 November 2024" by Simmienwww.youtube.com
Dat klopt. Voorheen was het een all at once cake.Ik heb het idee dat de finalecake hier nog wel weer een slag langzamer gaat als voorgaande jaren?
Klopt, maar deze lijkt ook nog langzamer te gaan als de batch van vorig jaar.Dat klopt. Voorheen was het een all at once cake.
En nu ook van de Transbomber.. je ziet in diverse winkels staan dat dit de omlabeling is welke ook uitgeleverd kan worden.. Of zal dit net als bij CR een omlabeling zijn zonder kooi? Geen idee..El Presidente is volgens mij een omlabeling van de Big Momma van Lesl
Nee ook van rubro ! Check de fotoTwee verschillende importeurs dus zal niet zo zijn. Lijkt dat winkeliers bij tekort aan Transbomber een kooiloos Lesli aftreksel gaan uitleveren. Lekker is dat.
Koop voor dat geld gewoon een Tyranitar, Coconut Bounty, Immortal Gold of de TDS400… voor hen die overweegt of dit een goeie deal is. Dit jaar was de normale freakprijs €99. In Bruchem was ie zelfs voor €85 te vinden.Nee ook van rubro ! Check de foto
Twee verschillende importeurs dus zal niet zo zijn. Lijkt dat winkeliers bij tekort aan Transbomber een kooiloos Lesli aftreksel gaan uitleveren. Lekker is dat.