Transbomber

Ik heb deze vandaag gezien bij een vuurwerkshow en was zeer verrast. daarom wil ik hem misschien kopen echter zit ik al aan mijn budget. nu dit waarschijnlijk het laatste jaar is dat de transbomber word verkocht ben ik toch erg aan het twijfelen. denken jullie dat deze volgend jaar word ingekocht door duitste handelaren. dan kan ik hem in 2025 nog halen want, ik steek sowieso over de grens af. of gewoon dit jaar halen en over mijn budget gaan.

Ik heb deze vandaag gezien bij een vuurwerkshow en was zeer verrast. daarom wil ik hem misschien kopen echter zit ik al aan mijn budget. nu dit waarschijnlijk het laatste jaar is dat de transbomber word verkocht ben ik toch erg aan het twijfelen. denken jullie dat deze volgend jaar word ingekocht door duitste handelaren. dan kan ik hem in 2025 nog halen want, ik steek sowieso over de grens af. of gewoon dit jaar halen en over mijn budget gaan.

Mocht het kooiverbod er volgend jaar zijn en geen restvoorraad verkoop mogelijk zijn, wordt het vrijwel zeker naar DE of BE verscheept.

Transbomber top ding! Zie nu ook winkels die adverteren met een omlabeling.
Transbomber is el presidente.
De winkel zegt dat het exact dezelfde zijn.

Iemand ervaring ?

Twee verschillende importeurs dus zal niet zo zijn. Lijkt dat winkeliers bij tekort aan Transbomber een kooiloos Lesli aftreksel gaan uitleveren. Lekker is dat.

Ja als ik het filmpje bekijk van el presidente dan is die voor mijn gevoel ook wat rustiger /minder agressieve afvuren en snelheid!

Maar op filmpjes beoordelen zo lastig

Twee verschillende importeurs dus zal niet zo zijn. Lijkt dat winkeliers bij tekort aan Transbomber een kooiloos Lesli aftreksel gaan uitleveren. Lekker is dat.

Bedoel je niet de president pyro? Dat is een omlabeling van de Big Momma. El presidente of president pyro is nogal een verschil :).

Back
Bovenaan