Transbomber

In dit filmpje begint het met 3x de 400s Display Box tegelijk.
Vanaf +/- 1:10 komen daar 4 Transbombers bij waarna vanaf 02:00 ook nog 6 stuks Caïro Crackling te zien zijn, rammen!

Zet hem voor de beste beelden even op 4K.

Jemig wat een fantastische show. Denk dat ik dus nu precies zon eindshow dit jaar wil. :p

Hier nog een filmpje van 2 transbombers.

Laatst bewerkt door een moderator:
Snap het wel is gewoon een machtig mooie box nog steeds! Na 8 jaar! Had hem in 2016 gehad daarna nooit meer tot afgelopen week, maar wat een kwaliteits boxje opbouwend naar de finale !

200 pagina's en dus bijna 3000 posts :bonk:

Ik kan me niet voorstellen dat er een vaker besproken product is en het is natuurlijk ook nogal wat dat een product waar menigeen z'n pyrohart sneller van ging kloppen in 2016 nog steeds zo goed en geliefd is.

Eigenlijk toch wel een box die iedereen minstens één keer gehad moet hebben en meestal heeft dat ook tot gevolg dat het niet bij één keer blijft.

Ook weer een erg goede film, box komt hier ook super over.
Geen idee hoeveel films ik van deze gezien heb, maar verveelt nooit.

dit blokje ook echt 4x gezien in de wijken, eerste bij aankomst om 18:00 op afsteeklocatie, tweede om 19:00 bij de buren achter, 00:00 ikzelf, 02:15 tijdens het rijden naar huis. Hoeveel van deze boxen zijn er in omloop met O&N :bonk:

Ook weer een erg goede film, box komt hier ook super over. Geen idee hoeveel films ik van deze gezien heb, maar verveelt nooit.

Dat heb ik nou ook haha. Zojuist voor €85 misgelopen. Scheelt wel extra kilometers met ophalen = minder brandstof = wat €€’s overhouden = toch die Transbomber voor €100 erbij proberen te scoren dit jaar.

Staat hier dus ook weer op de lijst.

Afgelopen jaar voor het eerst in jaren niet gehad, nu net 2 kunnen scoren voor 85. Hoort er toch wel bij deze doos!

dit blokje ook echt 4x gezien in de wijken, eerste bij aankomst om 18:00 op afsteeklocatie, tweede om 19:00 bij de buren achter, 00:00 ikzelf, 02:15 tijdens het rijden naar huis. Hoeveel van deze boxen zijn er in omloop met O&N :bonk:

Zal het eens vragen als we weer op bezoek gaan. Jaren geleden waren het er 5000 als ik het goed heb onthouden, maar denk dat het er inmiddels veel meer zijn.

Back
Bovenaan