Transbomber

Sinds het jaar van de introductie elk jaar deze doos gehad en blijft voor mij qua prijs-kwaliteit de beste box van Nederland. Dit jaar voor het eerst in meervoud geschoten als finale, en dat blijft voor mij nu de standaard. 3x Transbomber + 3x Cairo (of meer als er meer uitgeleverd worden:)).

Sinds de introductie van deze box heb ik hem ieder jaar nog gehad en hij blijft echt altijd goed. Ontzettend knap. Per 5 geschoten als pre finale en het ging er gewoon weer op als vanouds. Deze komt er komend jaar dan ook zeker weer bij in meervoud. Echt een dikke finalebox.

Mits voor een goede prijs dit jaar misschien toch maar eens bestellen. Paar keer op een demo gezien en vond hem toen mwoa...
Zoveel jaren dat zoveel liefhebbers die dit de box der boxen vinden; wellicht dat deze in de straat wat gaver overkomt.

Mits voor een goede prijs dit jaar misschien toch maar eens bestellen. Paar keer op een demo gezien en vond hem toen mwoa...
Zoveel jaren dat zoveel liefhebbers die dit de box der boxen vinden; wellicht dat deze in de straat wat gaver overkomt.

in 2019 1x gehad, heb de hele hype ook nooit begrepen.
Was een leuke box, maar om nou te zeggen beste box van Nederland, mwa...

Tja...het effect is nou niet meteen bijzonder maar gewoon de chaos, het tempo etc dat blijft echt fijn. Ieder jaar is ie er bij en nu dus ook weer. Blijft echt een topper.

Dit jaar voor het eerst de Transbomber uitgeprobeerd. Vond hem zeer de moeite waard en voor herhaling vatbaar! Heerlijk tempo en knalde met gemak de meeste 30mm blokken er uit, ondanks het 25mm kaliber van deze box

Deze heb ik in mijn 0:00 geschoten en te zien op 11:40. Gaan 5 stuks ongeveer gelijktijdig. Finale is gezamenlijk met de Caïro crackling.

Dit jaar hadden we er 3 en bij iedereen die deze compound zag leverde het geweldige reacties op. Wat een toppertje blijft dit, en wat fijn dat dit blok al ruim 5 jaar constant presteert.

De kwaliteit van de films is om te janken en hoop het orgineel nog wel eens te krijgen maar dit krijg je met whatsapp helaas.

filmpje van het laatste deel van de 0:00 show met als laatste 4x transbomber tegelijk :)

In dit filmpje begint het met 3x de 400s Display Box tegelijk.
Vanaf +/- 1:10 komen daar 4 Transbombers bij waarna vanaf 02:00 ook nog 6 stuks Caïro Crackling te zien zijn, rammen!

Zet hem voor de beste beelden even op 4K.

In dit filmpje begint het met 3x de 400s Display Box tegelijk.
Vanaf +/- 1:10 komen daar 4 Transbombers bij waarna vanaf 02:00 ook nog 6 stuks Caïro Crackling te zien zijn, rammen!

Zet hem voor de beste beelden even op 4K.

Gruwelijk dik Mike, blijft toch ook wel weer bizar hoe die Transbomber zo per 4 erop gaat hoor. Wat een feest geeft dat als je er daar nog meer van schiet joh!

Back
Bovenaan