Transbomber

Kun je hier aan niet zien, enkel de omdoos waar ze met z'n tweetjes in zaten

Aah oké bedankt! Jammer. Kom ik er nooit achter waarschijnlijk :p

Deze box staat overigens nog steeds voor 99E in Rijnsburg (zh) (bij Mooij)
(In ieder geval nog te bestellen via de website en dan op te halen… winkelprijs niet gezien net)

Weet niet hoe jullie dr over denken maar de 2023 batch stelde echt niet teleur.
Nog steeds een dikke bak hoor.

Dikke klappen, brede crackling en superstrak doorgelont.

Volgend jaar op zeker weer.

superbak, als derde geschoten en was bij veel de favoriet. Voor 99 euro blaast deze een heleboel bakken van tegen de 200 euro gewoon weg. Volgend jaar weer!

Hier in de straat denk ik wel door 3 buurmannen geschoten, leuk en aardig allemaal maar transbombertje is van de troon gestoten door de crackle king die ik zelf niet had vanwege dat die nat was, maar buurman jan (de omlabel) wel.

Ik had de royal match, zelfde, maar man man dat was idd ook een beest zeg.

Hele brede crackling met de kleurtjes ertussen.

Door het geweld ook niet eentonig...

Komt volgend jaar er ook weer!

Dit jaar had ik zin in een leuke afsluiter, nou dat is weer gelukt met de Transbomber! Blijft toch mooi wat uit deze bak komt. De buren hebben ook genoten!

Bij mij had de 2023 batch echter geen mines meer. Toch wel jammer, had hem nog net iets spectaculairder gemaakt.

De transbomber elk jaar in het assortiment.
Ook dit jaar weer. Lekker de ouwe versie met mines. Wat een topper is dit toch, heerlijk.

Weer sterk van genoten, per 4 geschoten voor de chaos en dat ging top.
Blijft een van de betere boxen, knap dat ze deze zo goed blijven houden, ieder jaar weer een topper.

Dit jaar ook weer geschoten, maar blijf het echt een prachtige compound vinden hoor. Lekker die chaos, komt er dit jaar dan ook zeker weer bij.

Eerste keer dat ik deze had en vanaf nu liefst elk jaar weer. Ondanks dat deze niet heel veel variatie heeft is het wel een prachtige box. Denk mede door de opbouw en goede uitwerkingen en de effecten die die heeft zijn gewoon goed! Laatste cake is fantastisch!

Back
Bovenaan