Transbomber

Och, jaloers op iedereen die deze toch had hoor!
Groot gemis, al 2 jaar, hopelijk is ie er volgend jaar wel weer bij, want volgens mij is alles intussen als Fransbomber over de toonbank gegaan in december.

En wederom ontzettend genoten van deze bak. Dit blijft wel echt een hele dikke topper hoor. En komt er ook dit jaar gewoon weer bij.

Heeft iemand wel eens 3 Transbombers in een W-shape geschoten? Zo ja, erg benieuwd hoe dat was en of het een aanrader is! :)

Ik zou er wel eens 12 in een fanshape willen zetten, maja 25 kg regeling he :bonk:

Hoe kan je de snelle versie trouwens herkennen? Vind dat wel echt een vooruitgang!

Laatst bewerkt:
Ik had hem dit jaar voor het eerst. Eigenlijk vooral vanwege de hype die elk jaar rond deze box hangt, en omdat hij in in vergelijking met de andere boxen bij onze zuiderburen goed te betalen was.

Ondanks dat crackling niet echt mijn ding is toch ervan genoten! Hij was echt perfect doorgelont vanuit de doos. Een minuut dikke chaos in de straat :cool:

Wat een film ook RCL, wat een sfeer aan het begin ook, prachtig!
Leuk te lezen hoe je hem hebt ervaren, het geeft ook goed aan waarom velen blijven stemmen; is ie het mooiste? Nee, maar hij heeft wel wat speciaals en blijft je bij, een topbak gewoon.

Eerste keer live gezien, met dank aan de buurman. Het tempo van de eerste cakes is wel vooruit gegaan, dat maakt de Transbomber toch net nog wat indrukwekkender. Hoewel deze versie last lijkt te hebben gehad van vonkoverslag bij de eerste twee cakes.

Eerste keer live gezien, met dank aan de buurman. Het tempo van de eerste cakes is wel vooruit gegaan, dat maakt de Transbomber toch net nog wat indrukwekkender. Hoewel deze versie last lijkt te hebben gehad van vonkoverslag bij de eerste twee cakes.

Ik had precies hetzelfde als in deze video, ook met de goudpot die net iets langer door ging. Kwa timing verder ook hetzelfde, net iets langer dan 30 seconden. Zal dus ook vonkoverslag zijn geweest.

Meer dan 5(!) jaar na het op de markt brengen gewoon nog steeds een regelrechte topper. Moet er sowieso ieder jaar (in meervoud) bij zitten. Publiekslieveling eerste klas. Goud, crackling, actie, tempo, prijs, kwaliteit, eindsalvo.. die combinatie blijkt nog steeds een gouden greep te zijn. Denk dat deze klasbak in zijn klasse niet snel van de troon gestoten gaat worden.

Hier mijn filmoje, hadden er eigenlijk 2 tegelijk moeten gaan, maar in de haast buiten de timefuse niet lekker gekoppeld. In het filmpje dus 2 transbombers achter elkaar. Eerste met iphone 6 opgenomen, tweede met een samsung galaxy. Die laatste neemt overigens met een veel beter geluid op.

De transbomber, zelfs per 1 afgeschoten, doet op de burst van de eerste cakes na echt niet onder voor f4 blokken van triplex...sterker nog, dit blijft elk jaar weer een van de publiekstrekkers.

Nou, hierbij dan mijn kijk op chaos. De fluitbak die meeloopt is de Titanium van Starline, die ik heb gehaald bij HQ in Hoogstraten. De oplettende kijker ziet na cake 1 ook nog een paar Evo Showtails, die waren bedoeld als rustmomentje na de Transbomber. Dat pakte dus niet helemaal lekker uit :bonk:

Het was onbedoeld, maar achteraf gezien toch wel één van de hoogtepunten van mijn O&N.

Deze ongekende topper die nooit verveeld is in onze show te zien vanaf 13:22 per 3:

Omdat wij hem nog niet genoeg gezien hebben! Buurman moet alleen nog leren normaal te filmen, maar wilde hem toch even laten zien.

Back
Bovenaan