Transbomber

Op film denk ik altijd meh dit is m niet voor mij maar heb m zelf ook gehad in de straat blijft dit een absolute topper!

zat even wat jaarwisseling 2021/2022 videos te kijken en spotte bij 6:04 en 17:16 een transbomber. het zegt wel wat over de populariteit als je 2x een transbomber in hetzelfde beeld vindt

Op film denk ik altijd meh dit is m niet voor mij maar heb m zelf ook gehad in de straat blijft dit een absolute topper!

Echt exact dit. Elke keer als ik hem op video zie dan denk ik weer mwah. Maar heb hem al een jaar of 4 a 5 achter elkaar gehad en hij blijft me verbazen. Gegarandeerd gejuich van de straat als deze afgelopen is.

Dit blijft toch echt wel een van de toppers voor in de straat hoor. Het lijkt op film vaak wat simpel, maar de crackling en het tempo zijn in de straat echt indrukwekkend. Heerlijke rammer. Blij dat hij er weer per 3 staat komende jaarwisseling!

zat even wat jaarwisseling 2021/2022 videos te kijken en spotte bij 6:04 en 17:16 een transbomber. het zegt wel wat over de populariteit als je 2x een transbomber in hetzelfde beeld vindt

Kun je mij privé een bericht versturen waar je hem gekocht hebt tegen mooie prijs

Ik heb (nog) geen transbomber gekocht. Kan ze bij mij in de buurt nog niet echt vinden bij de winkels die al open zijn

Gebruik deze eigenlijk ook altijd als finale, maar voor €105 heb je ook een Berlin van vulcan met dubbele finale. Aangezien de transbombers ook wel 85-90 euro zijn ga ik dit jaar maar eens voor de Berlin denk ik.

Ook in de pocket dit jaar. Is het trouwens nog steeds een soort van semi-compound? Of gewoon ouderwets met tape en tie-wraps aan de slag?

Opzich hoef ik hier geen woorden aan vuil te maken aangezien hier alles al is over gezegd. Gewoon een topper!
Filmmateriaal vanaf een drone te zien vanaf 1:46

Back
Bovenaan