Transbomber

Die Belgen lachen zich de ballen uit de broek

Des te meer reden om ook in be te gaan verbieden, daarna met ze alle naar duitsland ( niet dat ik dat iemand kwalijk neem ) en daarna komt daar ook de gifgroene zee van anti vuurwerk vanuit het plan de campagne vol doorgesnoven politieke hypocrieten :) lang leven de nep wereld. schijnwereld. vol goede mensen.

Poeh deze knalde er even in ong. 30 seconden doorheen. Was nog een orginele met 4 cakes waarvan de eerste 2 veel te snel gingen. Wel een spectacel maar de opbouw was we wel een beetje uit.

was weer ouderwets goed...erg van genoten... wilde hem met 2 tegelijk afsteken maar helaas ging er eentje niet aan. maar zelfs standalone was deze nog altijd indrukwekkend te noemen. blijft een van mijn favorieten.

Wat mij trouwens opviel...hij was al doorgelont. Bij de nl versie die ik eerst had moest ik hem zelf nog doorlonten...

Hij liep erg snel door. Maar wat een gave opener voor 00:00 was het weer! Blijft een van de beste boxen van Nederland.

Tsja... Wat kun je zeggen. Blijft een top bak. Had de extreme tsunami, fall out zone en 2x transbomber als afsluiter. M'n pa van 81 zei het misschien nog wel het beste: "die tweede was esthetisch erg mooi, maar bij die laatste heb je echt het gevoel dat die op je af komt, geweldig!"

De 1e cake was bij de nieuwe batch inderdaad een stuk sneller voor mijn gevoel, vind ik zelf beter. Dit jaar 2 tegelijk gedaan. Heb deze box echt al jaren achter elkaar en deze maakt echt keer op keer de meeste indruk bij de omstanders terwijl er echt wel rammers in de collecties zaten.

Manman wat een geweldig ding is dit.
Had hem voor het eerst dit jaar en hij is gewoon bruut. Die lastste cake is gewoon heerlijk en de reacties van iedereen die stond te kijken, dat maakt het gewoon perfect

Het blijft ook een geweldig boxje voor die 7 tientjes, op de video is de compound versie 2020 geschoten

Laatst bewerkt:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik eerst geen fan was van de Transbomber, ondanks de vele positieve reacties. Heb hem daardoor zelf ook nooit gehad, maar wel geregeld in actie gezien tijdens demo's en 1x in de straat. Dat ging toen om een mindere batch en ik vond hem daardoor erg tegenvallen. Een buurjongen verderop uit de straat is blijkbaar bij de zuiderburen langs geweest en heeft daar een Fransbomber meegenomen zoals ze hem daar kennelijk noemen. Ik heb de doos niet gezien, dus kan niet bevestigen om welke batch het gaat, maar het was wel de snellere variant. Doordat het tempo nu vooral in het begin ook iets hoger lag, maakte de Transbomber veel meer indruk op me. Zelfs met het hogere tempo vond ik de opbouw naar cake 3 en 4 nog steeds erg goed. Burst was erg goed en spreiding eveneens. Eerder was ik niet echt enthousiast over de Transbomber, maar mijn ervaring gisteravond heeft mij van gedachten laten veranderen. Echt ontzettend van genoten en was blij om een nieuwe ervaring op te kunnen doen. Sterker nog dit jaar ga ik zeker nog eens overwegen of ik toch niet zelf de Transbomber voor het eerst ga aanschaffen dit jaar.

Afgelopen jaar deze wederom geschoten, een oud & nieuw zonder Transbomber kan ik mij al helemaal niet meer voorstellen:p. Wij schoten hem per 3 en wat een feest was dat zeg! Crackling overal, het moment dat het tempo wordt opgevoerd is heerlijk en dan die finale.. ontzettend van genoten en komt komend jaar dan ook wederom in de straat hier.

Back
Bovenaan