Ik moet eerlijk bekennen dat ik eerst geen fan was van de Transbomber, ondanks de vele positieve reacties. Heb hem daardoor zelf ook nooit gehad, maar wel geregeld in actie gezien tijdens demo's en 1x in de straat. Dat ging toen om een mindere batch en ik vond hem daardoor erg tegenvallen. Een buurjongen verderop uit de straat is blijkbaar bij de zuiderburen langs geweest en heeft daar een Fransbomber meegenomen zoals ze hem daar kennelijk noemen. Ik heb de doos niet gezien, dus kan niet bevestigen om welke batch het gaat, maar het was wel de snellere variant. Doordat het tempo nu vooral in het begin ook iets hoger lag, maakte de Transbomber veel meer indruk op me. Zelfs met het hogere tempo vond ik de opbouw naar cake 3 en 4 nog steeds erg goed. Burst was erg goed en spreiding eveneens. Eerder was ik niet echt enthousiast over de Transbomber, maar mijn ervaring gisteravond heeft mij van gedachten laten veranderen. Echt ontzettend van genoten en was blij om een nieuwe ervaring op te kunnen doen. Sterker nog dit jaar ga ik zeker nog eens overwegen of ik toch niet zelf de Transbomber voor het eerst ga aanschaffen dit jaar.