Transbomber

Zelfs per 2 normale transbombers vind ik de transbomber champions edition beter. In 2016 was die goed daarna niet meer ook nooit meer gekocht

Even een bump voor mijn meest indrukwekkende complete chaos compound die ik ooit gehad heb. Ik heb het dan wel over de eerste generatie met effecten tot de grond!

Wat een enorm verschil tussen recente filmpjes en filmpjes van een paar jaar geleden. Heb deze nog nooit gehad, maar ik denk dat ik eerder voor de champions edition zou gaan.

Heeft iemand deze ooit gewogen? ik zie op het internet netto gewichten in de range van 5-13KG maar vraag me nu wel af wat het echt is. Of zijn er misschien ergens documenten van rubro zelf te vinden?

Laatst bewerkt:
Ik was vandaag bij loots, ook eentje meegenomen, iedereen trouwens. Die griet zei het ook, ze had nog geen klant die m niet mee nam. Qua drukte viel het mee, denk hooguit 20 minuten moeten wachten.

Ik was rond 16:00 uur bij loots, maar deze was er helaas niet meer. Gelukkig bij de broeders van de Poppel wel 2 stuks op kunnen halen.

Back
Bovenaan