Transbomber

De 2e en 4e cake van de compound versie van de Transbomber lijken iets van elkaar te verschillen. Geen dragon eggs in de crackling palms, maar ander type crackling en één kleur goud i.p.v. combinatie met donkergoud.

In dit filmpje zie je de compound versie:

Ik zie in beide versies geen dragon eggs maar er lijkt wel een mini verschil in te zitten ja. Maar misschien ligt het ook aan de camera? Want bij het bovenste filmpje is de camera vrij donker ingesteld en het onderste filmpje weer heel helder en pakt bepaalde details wat beter.

Ik zie in beide versies geen dragon eggs maar er lijkt wel een mini verschil in te zitten ja. Maar misschien ligt het ook aan de camera? Want bij het bovenste filmpje is de camera vrij donker ingesteld en het onderste filmpje weer heel helder en pakt bepaalde details wat beter.
Als je goed kijkt bij de cakebox versie zie je dat de tips van de palms dragon eggs bevatten. Hierbij een duidelijker filmpje van de compound versie:

Laatst bewerkt:
Ik heb deze afgelopen jaar voor het eerst afgestoken. Hij stond op de planning om in 2019 te schieten, maar ivm de mist hebben wij hem laten staan. Afgelopen jaar met het verbod is deze de lucht in gegaan, wat hebben wij hier van genoten zeg. Hij knalde er goed op los, wat een chaos zeg. Ook de buren en de vrienden vonden dit een prachtige box, vroegen zich af of dit wel uit Nederland kwam. Ook voor dit jaar is hij besteld, 2 keer.

als je hem nooit hebt gehad is 1 al mooi, zodra je hem vaker hebt geschoten verleg je je grens en dan opteer je er twee tegelijk

De Transbomber is een prijs/kwaliteit topper. Ik vind ze per 2 ook niet zo denderend (schiet meervoud 30mm bakken) maar aan prijs/kwaliteit zul je niet veel beter krijgen denk ik.

De Transbomber is een prijs/kwaliteit topper. Ik vind ze per 2 ook niet zo denderend (schiet meervoud 30mm bakken) maar aan prijs/kwaliteit zul je niet veel beter krijgen denk ik.
niet helemaal mee eens, kwaliteit van transbomber rap achteruit gegaan als ik de reviews en filmpjes mag geloven eerder in dit topiC. Volgens mij is per 2017 de transbomber flink versoberd

Dit was destijds 1 box, dit effect haal nu niet eens met 2 boxen volgens mij

die 2016/2017 versie is echt ongekend agressief haha, nog nooit zulke agressieve crackling gezien zoals in die eennalaatste cake

Laatst bewerkt:
Leuk om mijn twee oude video’s terug te zien van de transbomber :D

Het was echt een topbox dat jaar! De straat vond hem ook geweldig. crackling tot op de grond!

Het jaar erna was de transbomber, mede door de wind, een stuk minder mooi en groots. Een aantal jaren heb ik hem sindsdien niet meer gehad. Tot dit jaar, de video’s van 2019/2020 hebben me toch overtuigd om hem nog een keer in de straat te testen!

Jarenlang steevast in mijn collectie gehad. Was eigenlijk gepland in meervoud voor de finale van 2020. Die bewuste bestelling geannuleerd en dit jaar voor het eerst dus niet in de collectie al twijfel ik toch nog om er 1 te bestellen

Leuk om mijn twee oude video’s terug te zien van de transbomber :D

Het was echt een topbox dat jaar! De straat vond hem ook geweldig. crackling tot op de grond!

Het jaar erna was de transbomber, mede door de wind, een stuk minder mooi en groots. Een aantal jaren heb ik hem sindsdien niet meer gehad. Tot dit jaar, de video’s van 2019/2020 hebben me toch overtuigd om hem nog een keer in de straat te testen!
Erg benieuwd hoe je hem gaat ervaren tov oudere varianten

niet helemaal mee eens, kwaliteit van transbomber rap achteruit gegaan als ik de reviews en filmpjes mag geloven eerder in dit topiC. Volgens mij is per 2017 de transbomber flink versoberd

Dit was destijds 1 box, dit effect haal nu niet eens met 2 boxen volgens mij
Was toen ook twee keer zo duur, maar dat hij versoberd is geloof ik direct.

Hij is nooit duurder dan 100 euro geweest toch? De 1e versie lijkt vooral lager te gaan en valt in het algemeen breder uit, dus niet alleen vanwege de stijghoogte. Ik denk dat de kans op afkeur zo echt groot is dus opzich logisch dat ie daarna hoger is gaan schieten. Maar de spreiding is ook wel duidelijk minder geworden. Ik vind het qua effecten vrij goedkoop, daardoor zal ik 'm nooit kopen. De Code Red is al een veel betere optie en kost ongeveer hetzelfde.

Als je voor een soort gelijke luxere box wilt gaan dan raad ik de Jackhammer van Wolff aan of de Oman van Vulcan. Beiden echt overduidelijk een niveau hoger, helaas ook wat duurder.

Back
Bovenaan