Transbomber

Hallo mannen! Ik heb net geprobeerd de transbomber door te lonten . Maar de uithangs posities kloppen bij mij niet. Ik heb ook vergeleken met andere transbombers waar ze kruislinks zitten . Ik heb ze nu naast elkaar moeten verbinden . Iemand anders dit ook ?

Ik ook hoor. Ze komen niet in het midden uit maar ik moest 1 cake andersom zetten en alle lonten zitten nu aan de zijkant.

EDIT: Dat is gek ja. Bij mij zitten het hoofd1-reserve1-hoofd2-reserve2-etc. maar bij jou dus niet.

Bij mij komen veel lonten in het midden samen (vierkante doos). Maar heb er schotjes tussen zitten tegen vonkoverslag dus moet goedkomen. Slles strak onderin doorgelont!

Nee, die doos had ik nog liggen. Dacht dat het niet anders kon . Nu komt het overslag kartonnetje van pas bij de escape van geisha . :)

weet iemand welke cakes dit zijn, ik dacht 1 en 2 van de transbomber... maar de folie is anders.
360.jpg

Ik doe dat doorlonten voor het eerst. Gewoon elke keer de reserve lont aan de volgende (1) lont.
Het is me gelukt om ongeveer 2/3 cm daar waar ie weer de tube ingaat vast te tapen aan elkaar, is dat voldoende om het goed door te laten lopen zonder een "te lange" pauze?

En heb de cakes gewoon terug gestopt in de zelfde transbomber doos, kan dat? Of moet je dan nog iets doen?

Ik doe dat doorlonten voor het eerst. Gewoon elke keer de reserve lont aan de volgende (1) lont.
Het is me gelukt om ongeveer 2/3 cm daar waar ie weer de tube ingaat vast te tapen aan elkaar, is dat voldoende om het goed door te laten lopen zonder een "te lange" pauze?

En heb de cakes gewoon terug gestopt in de zelfde transbomber doos, kan dat? Of moet je dan nog iets doen?

Ik doe dat ook altijd zo en gaat prima. Pauze is nihil. Ik draai de lonten wel in elkaar zodat kans op vonkoverslag meer is. Ik scheur de doos iets open om er goed bij te kunnen en als ik klaar ben draai ik 2 rondjes ducttape om de doos heen zodat deze stevig blijft.

Heb ook een 2017 versie, maar ik weet niet precies of ik daar blij mee moet zijn of juist niet. Hij heeft nu in ieder geval de tijd gehad om te drogen, maar vond hem op filmpjes toch een stuk minder ogen dan de 2016 versie. Met weinig wind moet het goed komen. :thumbup:

Hè?,....is jouw TB in deze, (lange) verpakking geleverd?
T’is toch wat,...ook dit jaar weer die Trnansbomber discussies!!,...maar ook wel weer leuk!!

Zo heb ik het dus ook in 2016 doorgelont... gewoon recht tegen elkaar. Was toen echt een topper de TB! Benieuwd of het dit jaar gewoon in een vierkant kan. Scheelt weer ruimte in de kofferbak met vervoeren!

Hmm vorig jaar was dit niet zo. Ik denk dat ik hem langwerpig doorlont ipv in een vierkante doos. Het lijkt erop dat de reserve lont niet aan het einde van de cake zit zo, of kijk ik verkeerd?

Hier moet zeker een stukje tussen geplaatst worden want dit lijkt me vonkoverslag te veroorzaken. Tips?

71A91290-BFE0-4368-BB92-5A9C24BA4F57.jpg

Hmm vorig jaar was dit niet zo. Ik denk dat ik hem langwerpig doorlont ipv in een vierkante doos. Het lijkt erop dat de reserve lont niet aan het einde van de cake zit zo, of kijk ik verkeerd?

Hier moet zeker een stukje tussen geplaatst worden want dit lijkt me vonkoverslag te veroorzaken. Tips?

Bekijk bijlage 43548

Als het goed is zitten er 2 kartonnen stukjes tussen, deze heb ik er tussen geplaatst tevens ook nog alu folie er tussen gedaan.

Klopt, zaten 2 kartonnentjes bij die je als schotje kan gebruiken. Als die er niet bij zitten even een stukje karton van een doos ertussen plaatsen. Of inpakken met alu folie, al doe ik dat zelf niet snel.

Back
Bovenaan