Transbomber

Net even bezig geweest met het doorlonten van de 2018 versie.
De cakes zijn niet echt tactisch geproduceerd, vind ik.
De verbinding tussen cake 1 & 2 en tussen cake 3 & 4 komen namelijk allebei precies in het midden, nagenoeg tegen elkaar aan. Ik vertrouwde het niet helemaal en heb er wat aluminiumfolie tussen geplaatst tegen eventuele vonkoverslag. Wees gewaarschuwd dus!

Dit had ik vorig jaar ook al ook een dubbel stuk aluminium folie tussen gedaan maar alsnog vonk overslag gehad helaas dit jaar maar karton en folie er tussen.

Ja had het vorig jaar ook met een kartonnetje gedaan, nu ook weer met de deksel van de doos ertussen (zie foto). Vond het alleen raar dat de reserve lont de zelfde ingang heeft als het overgangs lont.

Ik denk dat het zo goed moet komen :)

ED7F55DD-BAC2-4019-A5F8-D27548D72DDD.jpg

7BB12064-FD39-43A4-83E3-59440DFF01B8.jpg

0FB1F11A-7516-4F83-8300-0B6284DC4EFD.jpg

Ik heb de transbomber zo doorgelont:
1546175228260-1878828539.jpg

Dus gewoon van reservelont cake 1 naar hoofdlont cake 2 etc.. En dan ook nog 4 kartonnetjes tussen de cakes geschoven.
Zo moet dat toch wel goedkomen?

Volgens mij is het de 2018 versie als ik het topic hier moet geloven. ART.NO.DE561 staat op de doos. Heb de cakes wel verzet om de lonten goed uit te laten komen.

Da's gek! Ik heb ook de 2018 maar die van mij heeft de lonten niet diagonaal bij cake 2 en 3.

Kom er net achter dat ik volgens mij 2 verschillende dozen heb ontvangen;

Bij het bovendste blok bij pot 1 hoor ik het kruit over de bodem rollen, moet nog zien of dat goed gaat of dat alles de lucht in knalt. Bedoeling was 2 blokken tegelijk afschieten....

Ik heb ook 2 verschillende soorten, met 2 verschillende lont locaties...
Ik schiet ze toch echt allebei tegelijk, ik denk niet dat je echt verschil zult zien.

Gewoon langwerpig doen, zelf een doosje knutselen en dan heb je ook geen kans op vonkoverslag. @kamil als je mijn crackling chry bedoelt die ik er tussen heb geknoopt, nee die had geen reserve lont..

Back
Bovenaan