Transbomber

Ik had er 2 bij TP besteld .
Komen niet op tijd binnen stond in de mail

Ik had ze 29-10 besteld en betaald.

Dit klopt, echter betreft het hier 1 van de winkeliers die later op het jaar besteld, dit gaat jaren goed bij meerdere winkeliers. Alleen dit jaar is het te laat... kan gebeuren en is voor beide partijen niet leuk.

betekend dus voor de duidelijkheid niet, dat de Transbomber dit jaar nergens verkrijgbaar is! zie post #1221 van samenvuurwerkkopen

Eerst geld vangen en daarna zelf wat bestellen, ligt het aan mij of is dit gewoon krom?
Kan natuurlijk ook dat dit vaker voorkomt dan mijn excuses:D

Eerst geld vangen en daarna zelf wat bestellen, ligt het aan mij of is dit gewoon krom?
Kan natuurlijk ook dat dit vaker voorkomt dan mijn excuses:D

Naar mijn inzien gebeurd dit heel veel, of dit in de vuurwerkbranche ook zo is geen idee. Maar het is door een moeilijke prognose vaak een normale gang van zaken...

Ik twijfel nog heel erg om deze erbij te bestellen. Betekend namelijk dat ik over budget ga, terwijl ik er mijzelf juist zo netjes aan heb gehouden. Misschien als beloning dan maar? :D

Ik twijfel nog heel erg om deze erbij te bestellen. Betekend namelijk dat ik over budget ga, terwijl ik er mijzelf juist zo netjes aan heb gehouden. Misschien als beloning dan maar? :D

Vind ik ook, als beloning dat je je aan het budget hebt gehouden mag je er 1 extra halen om dan over het budget te gaan :D.

Vind ik ook, als beloning dat je je aan het budget hebt gehouden mag je er 1 extra halen om dan over het budget te gaan :D.

Jeetje, jullie zouden zo bij de AA moeten gaan zitten. Zie het al helemaal voor me.

Gewoon bestellen die handel. Hoorde net van de partij vd dieren dat we dit jaar voor de laatste keer mogen afsteken.

Alle cakes van Rubro bevatten het 'systeem' volgens mij. Wil je er nu zeker van zijn, check dan de laatste dagen van het jaar jou verkregen exemplaar.

Ik heb wel eens gehad dat een cake verkeerd georiënteerd in de doos zat, had dus wel het systeem maar niet het beoogde effect. Nadat ik door zelf te inspecteren dit had ontdekt was het opgelost door de cake een kwartslag te draaien. Wat ik probeer te zeggen is dat je nooit zomaar ergens vanuit moet gaan, want zelf als ze het systeem hebben kan het nog fout gaan als je zelf niet even alles checked.

Heeft iemand een adresje in Noord-Brabant waar deze cakebox nog voor een zacht prijsje (<90€) te koop is?

Back
Bovenaan