Transbomber

Ergens ook wel logisch. De 4 Seasons is 30mm, 500 gram zwaarder en wat adviesprijs betreft ook 20 tot 50 euro duurder.

Waar was de burst mee te vergelijken?

Zo te zien verschillen de meningen nu al. MasterBSC zegt leuke box, jij een indrukwekkende box (als ik dat zo mag zeggen).

Bedankt!! :)
Is de Transbomber nu even hoog als de topboxen van Elite Brand? Weet jij dat? :)

Ik ben misschien net iets kritischer, maar Rico heeft ongeveer wel dezelfde mening als ik hoor over de Transbomber. De crackling leek wat dikker dan vorig jaar en de crackling willows zijn inderdaad niet heel super, maar dat was bij de 2016 versie al zo.

Waar de burst mee te vergelijken is? Dat vind ik moeilijk om te zeggen, maar zeker tegen het maximale aan wat mogelijk is. Luider dan alles wat daarvoor werd afgestoken ( dus gewoon goed hard! ) en net een tikkeltje minder dan de 4 seasons. En ja die box heeft een wat betere vulling en dat is gewoon te zien. En nogmaals, hij schoot zeker niet hoog. Veel andere producten die werden geschoten kwamen hoger! Maar hij gaat denk net een paar meter hoger waardoor ie gewoon niet wordt afgekeurd maar dat je alsnog midden in de crackling staat als je hem in de straat afsteekt.

Ziet er gewoon prima uit. Crackling dwarrelt in de straat alsnog wel naar beneden lijkt me. En trouwens, wat maakt het mij ook uit... Ik heb de 2016 versie :p

Hij heeft wrs vroeg in het jaar bij de freakacties besteld, waarbij duidelijk werd aangegeven dat hij een op voorraad zijnde 2016 exemplaar aanschafte ;)

Als de film van Rico in post #1259 de 2017 versie betreft is die meer dan prima vind ik! Toch wel op een behoorlijke afstand gefilmd en als je kijkt naar boeket/grond verhouding ziet het er echt super uit!

Back
Bovenaan