Helaas allemaal artikelen die niet meer bestaan, niet meer ingekocht kunnen worden en hooguit bij toeval nog als oude restvoorraad van 2 of 3 jaar geleden te krijgen zijn bij enkele winkels...
Dat wou ik net zeggen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Helaas allemaal artikelen die niet meer bestaan, niet meer ingekocht kunnen worden en hooguit bij toeval nog als oude restvoorraad van 2 of 3 jaar geleden te krijgen zijn bij enkele winkels...
Op een of andere manier wordt ik er niet blij van. Zal dat toch eerst moeten beleven denk ik. Dus ik sla nog een jaartje over en probeer deze eerst op een demo te ervaren.
Welke cakeboxen blies hij eruit dan?Bij ons blies ie alle andere cakeboxen eruit.
Welke cakeboxen blies hij eruit dan?
En het is toch geen wedstrijd?
Volgens de filmpjes snap ik de hype niet helemaal.. (zal de prijs wel zijn)
Ik vind hem te chaotisch en de combinatie vind ik ook niet bij elkaar passen..
Ik had zelf de Snowstorm als cracklingcake en die zou ik toch weer eerder nemen als de Transbomber.
Veel grotere boeketen en veel sierlijker..
Maar dat is mijn mening..![]()
Hier blies hij de Cruel Traction, Spectacle Show 100 en de Showbox 2.0 eruit en dit zijn ook alle 3 toppers.
Natuurlijk is het geen wedstrijd maar de 1 vind je nou indrukwekkender dan de ander. Indrukwekkender is het goede woord. Want ik vond de andere 3 sierlijker maar voor chaos en spektakel in de straat vind in de Transbomber er dik boven uit steken.
het komt er dus op neer dat het maar weer eens blijkt dat smaken verschillen. Ik vind hem op filmpjes ook helemaal niet zo goed eigenlijk. Ik heb hem nu aangeschaft voor volgend jaar. Misschien denk ik er dan anders over, maar als zoveel mensen er lyrisch over zijn dan moet het wel iets zijn.
Daarnaast ben ik meer van de goed uitgewerkte effecten etc. Maar soms moet je ff een keer wat anders proberen. Ben benieuwd.
greetzzzz