Transbomber

Ongelofelijk wat een bak!

Helaas ging de laatste cake niet automatisch af. Als ik hem volgend jaar kan krijgen voor 75 euro zit deze er zeker weer bij!

:-)

Kan alleennmaar zeggen echt een super dikke box! Heb veel boxen gehad maar qua burst en agressiviteit onovertroffen!! Nomineer deze als toppermvan 2016

Alleen die rook en mist hier was abnormaal

Snap er helemaal niets meer van.
Verkeerde labels op de box, en toch topper van dit jaar.
Gek, gekker, Rubro...

Topper van de avond! Wat een bak geweld! Had eerst mijn twijfels of ik 2keer cake 4 had maar niks aan de hand. Ging precies zoals die hoorde. Die laatste cake is echt leip!

Hmm, zoveel positieve reacties en toch overtuigt mij de film hierboven niet...Zoveel mensen kunnen geen ongelijk hebben, dus zal ik het zelf moeten gaan ervaren.....

Ondanks het zelf moeten doorlonten wat een klasbak!!! Had ook de crual traction maar die werd weg geblazen! Voor mij de CAKEBOX van het jaar!

Grappige is dat ik deze 2 keer heb gezien maar dat pas later door had, dacht dat er een profblokje stond te knaller paar huizen verder, zulke harde klappen en snelheid, maar nee heb de film nog bekeken en het was toch de transbomber, klasse cake

De transbomber was mijn topper van de avond, cruel traction en Visions of ectasy konden wat mij betreft niet tippen aan het geweld van de transbomber! Volgend jaar komt hij er zeker weer!

Wat een apparaat!! De topper van afgelopen nacht. Erg grote boeketten, veel lawaai, prima snelheid. Gewoon perfect. Echt een superaanrader!

Back
Bovenaan