Transbomber

Volgend jaar maar eens kijken of ik er ook een kan halen, Cruel Traction was al helemaal geweldig, kan me niet voorstellen dat er nog beter boxen zijn :p

Volgend jaar maar eens kijken of ik er ook een kan halen, Cruel Traction was al helemaal geweldig, kan me niet voorstellen dat er nog beter boxen zijn :p

Ik denk dat deze box minimaal gelijkwaardig is aan de cruel traction, niet normaal wat Rubro uit zo'n klein boxje weet te toveren,

Ik denk dat deze box minimaal gelijkwaardig is aan de cruel traction, niet normaal wat Rubro uit zo'n klein boxje weet te toveren,

Echt bizar ind kwa formaat. Een dankzij het mooi doorlont systeem gingen deze en de immortsl gold zonder enige vertraging de lucht in.

Super mooi inderdaad! Helaas werkte het doorlont systeem bij mij niet en moest ik na de eerste cake alles even zelf proberen door te lussen. Daarbij schoot de finale cake alsnog los waardoor deze apart geschoten moest worden, dit haalde de grote WOW factor wel weg, maar wel een fantastische cake!

Is vooral aan de lage brede crackling en hoge schiettempo te wijten. Daarbij zijn crackling en goud gewoon altijd de succeseffecten in de straat. Als je het dan zo uitvoert en opbouwt...

Als er volgend jaar beetje meer garantie op goeie versie is, schaf ik er sws weer eentje aan. Dat doe ik zelden maar dit is gewoon succes gegarandeerd. Zolang Rubro/VWmania niet weer nóg gekkere geintjes gaat uithalen...

WTF!!! Wat een box zeg, niet normaal! En dat met dit (kleine) formaat en zonder kooi. Ik had m na de Flash of the Gods afgestoken, maar deze knalde alles en iedereen eruit. Wat een effecten, nog nooit meegemaakt!! Enige minpuntje was dat ik voor het eerst de lonten niet door had verbonden en vertrouwde op het automatische systeem, wat echter dit keer helemaal niet werkte en hij bij elke cake afzonderlijk moest worden afgestoken.

Voor mij zonder twijfel de box van het jaar!

Super mooi inderdaad! Helaas werkte het doorlont systeem bij mij niet en moest ik na de eerste cake alles even zelf proberen door te lussen. Daarbij schoot de finale cake alsnog los waardoor deze apart geschoten moest worden, dit haalde de grote WOW factor wel weg, maar wel een fantastische cake!

Ik vond de binnen doos waar de cakes inzaten erg slap aanvoellen. Heb toen de flappen eraf gescheurd en de doos flink strakgetrokken met ductape, hele box is zonder hapering leeggeschoten

Wauw wauw wauw wat een bak was dit zeg. Keiharde burst heerlijk tempo en de hele lucht voor vuurwerk.

wow de grote winnaar van dit jaar ik zeg , heb ze alle gehad visions of ectasy tot de cruel tration maar van deze de transbomber blies mij echt van de straat en totaal box super brede boeketten door de crackling en en MEGA final nodeju :handsup::handsup::handsup: en voor op de tweede plaats visions of ectasy

Ik vond de binnen doos waar de cakes inzaten erg slap aanvoellen. Heb toen de flappen eraf gescheurd en de doos flink strakgetrokken met ductape, hele box is zonder hapering leeggeschoten

Ik heb precies hetzelfde gedaa, goed strak met ductape en papiertjes nog even voor de lontjes weghalen en terug in de doos stoppen, en hij ging perfect !

WAAUW! Echt alle twijfels kunnen de prullenbak in en wat gehypt? Dit was de kleinste en goedkoopste box van de avond maar stak dik boven de rest uit. Het publiek heeft het er nog steeds over. De eerste cake ging bij mij erg laag maar dat Is natuurlijk alleen maar mooi.

wow de grote winnaar van dit jaar ik zeg , heb ze alle gehad visions of ectasy tot de cruel tration maar van deze de transbomber blies mij echt van de straat en totaal box super brede boeketten door de crackling en en MEGA final nodeju :handsup::handsup::handsup: en voor op de tweede plaats visions of ectasy

Heb ze ook alle 3 gehad. Duidelijk de beste en de Cruel traction was de minste van de 3

Wat een ongelofelijke topper!! Ik had de Immortal Gold ook die ook prachtig was, maar Qua geweld niet tegen de Transbomber op kon. Bizar brede effecten, harde knallen en goed tempo. Echt een perfecte box die van mij zo de titel mag krijgen van beste box van het jaar. De 2e en 4e cake hadden bij mij precies dezelfde effecten als op de Demo van Rubro.

By far de cakebox van het jaar! Ongelofelijk gewoon! Wat een power. Dat laatste salvo.. om te smullen.
En gewoon goeie cakes met geisha papier!

Back
Bovenaan