Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Volgend jaar maar eens kijken of ik er ook een kan halen, Cruel Traction was al helemaal geweldig, kan me niet voorstellen dat er nog beter boxen zijn![]()
Ik denk dat deze box minimaal gelijkwaardig is aan de cruel traction, niet normaal wat Rubro uit zo'n klein boxje weet te toveren,
Is vooral aan de lage brede crackling en hoge schiettempo te wijten. Daarbij zijn crackling en goud gewoon altijd de succeseffecten in de straat. Als je het dan zo uitvoert en opbouwt...Volgend jaar maar eens kijken of ik er ook een kan halen, Cruel Traction was al helemaal geweldig, kan me niet voorstellen dat er nog beter boxen zijn![]()
Super mooi inderdaad! Helaas werkte het doorlont systeem bij mij niet en moest ik na de eerste cake alles even zelf proberen door te lussen. Daarbij schoot de finale cake alsnog los waardoor deze apart geschoten moest worden, dit haalde de grote WOW factor wel weg, maar wel een fantastische cake!
Misschien kan Rubro deze (met die nieuwe wetgeving) volgend jaar compound maken?
Ik vond de binnen doos waar de cakes inzaten erg slap aanvoellen. Heb toen de flappen eraf gescheurd en de doos flink strakgetrokken met ductape, hele box is zonder hapering leeggeschoten
wow de grote winnaar van dit jaar ik zeg , heb ze alle gehad visions of ectasy tot de cruel tration maar van deze de transbomber blies mij echt van de straat en totaal box super brede boeketten door de crackling en en MEGA final nodejuen voor op de tweede plaats visions of ectasy