Transbomber

Hier allemaal rode folie maar geen doorlont systeem.
Die lonten zitten toch aan de buitenkant en niet onder het papier ?

Mijne vanmorgen opgehaald bij huisman vuurwerk maar ik ging toch ff checken en mijn cakes hebben alle single groene lonten , cakes doorzichtige rode folie.

Zojuist mijn Transbomber open gemaakt. Was wel benieuwd welke type cakes er bij mijn box in zaten en of dat ze op de juiste volgorde geplaatst zijn.

De kooi was netjes verwijderd en ook mijn Transbomber bevat twee Geisha cakes. Ik was wel benieuwd hoe het zat met het zogenoemde "doorlont" systeem en heb de cakes eruit gehaald om te checken of dit systeem ook op de Geisha cakes zit.

En ja hoor, ook deze cakes bevatten het speciale lont.

Ik heb wat foto's gemaakt die gewoon vrij gebruikt mag worden :) :thumbup:

Transbomber01.jpgTransbomber0.jpgTransbomber03.jpgTransbomber04.jpgTransbomber05.jpg

53 pagina's nog voordat het oud en nieuw is geweest. Dan ben je voor mij sowieso het product van het jaar. Nu nog zien of hij zijn naam vanavond ook kwalitatief waarmaakt. Nog maar een paar uurtjes, jihaaa!

Bij thuiskomst gelijk de transbomber gecontroleerd of ik de originele met 4 rubro cakes had. Tot mijn grote opluchting was dit het geval. De cakes waren wel anders geplaatst dan op de foto van vuurwerkduiven hierboven. Kans op vonkoverslag is bij mij nihil.

Bij thuiskomst gelijk de transbomber gecontroleerd of ik de originele met 4 rubro cakes had. Tot mijn grote opluchting was dit het geval. De cakes waren wel anders geplaatst dan op de foto van vuurwerkduiven hierboven. Kans op vonkoverslag is bij mij nihil.

Man oh man wat een box, van begin tot einde een brok geweld. Goede burst en prima uitgewerkte effecten. Staat volgend jaar gegarandeerd weer op de lijst.

Woooooow wat een super gave bak was dit zeg :D :D Filmpje volgt nog! Aan dit geweld kan de cruel traction zelfs niet tippen! De hele buurt was het er mee eens luid applaus :D

Wat een geweld komt er uit zon klein doosje !

Eerst de immortal gold en daarna deze maar de immortal gold werd er uit geknald dankzij die vette finale, echt ongekend :o

Ge-wel-dig-e bak! Haperde tussen 2e en 3e cake maar verder...giga boeketten, vooral de crackling, je stond er middenin. Lekker tempo van 1e twee cakes, 3e cake met salvo's echt gigantisch en de eindcake echt subliem. Wat een box. Als je de juiste cakes op een rijtje hebt is het een spectaculaire geweldenaar.

Back
Bovenaan