Transbomber

Het is mij nog steeds niet duidelijk wat je precies moet doen om door te lonten?
Kan ik niet gewoon de lonten aan de boven kant aan elkaar maken?

Je kan de lonten inderdaad voor de zekerheid vast maken, buig ze wel naar beneden in de doos voor eventueel vonkoverslag.

Het systeem van Rubro schijnt goed te werken, ik gok het er liever niet op en lont alles onderaan de cake door, zodat ik zeker weet dat het naadloos overgaat.

Je kan de lonten inderdaad voor de zekerheid vast maken, buig ze wel naar beneden in de doos voor eventueel vonkoverslag.

Het systeem van Rubro schijnt goed te werken, ik gok het er liever niet op en lont alles onderaan de cake door, zodat ik zeker weet dat het naadloos overgaat.

Moet je de cakes dan ook nog her positioneren?
Ik heb wel ervaring met cakes openmaken en doorlonten, maar soms betekent dat dat je alle cakes op een bepaalde manier moet draaien etc.

Ik gaat hem toch voorzekerheid vast maken alleen bij mij komen de cakes allemaal samen in het midden. Moet zeggen fireworks4all heeft mooi alle visco verlengd met snellont(visco). Is wel overnagedacht. Even pauze nu na 50 cakes doorlonten.

Bekijk bijlage 31315

Ook bij mij transbomber zitten er 2 cakes in van de rumble to jungle
Na contact te hebben gehad met rubro zelf
Heeft dit te maken dat veel boxen te nat waren
En de cakes zijn vervanger is verder niks ergs
Rumble to jungle is de omlabeling van transbomber,
Dit geld ook het zelfde voor de escape from hell daar zitten
Bij veel boxen de rubro cakes in van flash of The Gods

Dit is gebeurd zodat de boxen toch geleverd kunnen worden

De meeste cakes van de Flash of the Gods hebben een heel ander formaat dan die van de Escape from Hell. lijkt me dus onwaarschijnlijk.

Heb de transbomber vanavond geprobeerd! Had hem 2 keer. Alle 4 de goede cakes, superdroog!

Lonten branden gewoon door, wel even goed zetten!

Top cake!

Wat bedoel je met: "Lonten branden gewoon door, wel even goed zetten) ik begrijp hier uit dat je niet hebt doorgelont en dat het dus al reeds gebeurd is in de fabriek en werkt. Maar in dit geval,wat bedoel je dan met goed zetten?

Als vocht het probleem was.. bij de meeste zijn 1 en/of 3 vervangen. Is dat omdat crackling gevoeliger is voor vocht ofzo? Want het lijkt me sterk dat ie steeds in die hoeken vochtig is.

Back
Bovenaan