Daar ben ik ook wel benieuwd naar ja. Er heeft vast iemand in de buurt het gefilmd zou je denken.Mega vet!! Ik zou ook wel Filmpje willen zien van verder af hoe het eruit ziet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar ja. Er heeft vast iemand in de buurt het gefilmd zou je denken.Mega vet!! Ik zou ook wel Filmpje willen zien van verder af hoe het eruit ziet
Pfoeeh dit is wel heel vet hoor. Kost wat, maar je zet wel letterlijk de lucht in brand en de straat op stelten!En daar gaan we dan! Wat een moment, wat een geweld, heerlijke chaos!
Oké, dat maakt het al wat minder eng. En ik snap helemaal dat de discussie daar verder gevoerd word. Maar alsnog worden wel alle kritische noten er hier tussen uitgeknipt.Deze reacties zijn verplaatst naar: https://forum.vuurwerkcrew.nl/threads/vwc-in-2025-tips-of-suggesties.1799938/#post-1860464
De reden dat het verplaatst is heeft er alleen maar mee te maken dat het een discussie is die los staat van de Transbomber en dus niet thuis hoort in dit topic. Kritisch zijn mag en ieders mening telt.Oké, dat maakt het al wat minder eng. En ik snap helemaal dat de discussie daar verder gevoerd word. Maar alsnog worden wel alle kritische noten er hier tussen uitgeknipt.
Had je wel je vuurwerkbril op?Soooooooo wat bizar vet dit zegIk voelde de klappen bijna door m'n beeldscherm heen. Heerlijke chaos!!
in 1 woord:En daar gaan we dan! Wat een moment, wat een geweld, heerlijke chaos!
Je mag gewoon zeggen dat je het zonde vind hoor, is gewoon een mening die kan en die ik ook deel.Herrie? Ja.
Spektakel? Ja.
Chaos? Ja.
Indrukwekkend? Ja.
Toch zou ik zelf voor dit budget iets anders samenstellen wat me meer pyro-bevrediging zou geven. Waarmee ik niet wil zeggen dat dit 'zonde' is. Wel eens met josZie dat ik twijfel of het verschil tussen 8 of 14 stuks noemenswaardig is.
Anyway, blij dat jullie het doen en delen, dan hoef ik het nooit te doen![]()
Er is niks mis met meer producten tegelijk, doe ik ook weleens. Toegegeven, eerder met cakes dan met grote compounds. Geeft sommige producten net dat beetje extra.Je mag gewoon zeggen dat je het zonde vind hoor, is gewoon een mening die kan en die ik ook deel.
Daarnaast moet je ook nog gaan nadenken hoe handig het allemaal is in deze tijden om te gaan bezigen in overtreffende trappen (of juist wel als je denkt dat het zomaar het laatste jaar kan zijn). nee ik hou het wel bij een 1 per product![]()