Transbomber

Toen ik vanmorgen wakker werd meende ik een aantal kritische reacties van forum leden op het 14x transbomber filmpje te hebben gelezen. Die naar mijn mening totaal geen verkeerde inhoud bevatten. Echter zijn die nu nergens meer te bekennen en lees ik alleen nog maar hoe geweldig en fantastisch het allemaal wel niet is. Ik moet zeggen dat ik daar best wel een beetje koude rillingen van krijg. Zou degene die de reacties verwijderd heeft ook dan even kunnen uitleggen wat dat heeft gerechtvaardigd? Misschien dat ik er dan ook maar een klein beetje begrip voor kan opbrengen...🤮

Oké, dat maakt het al wat minder eng. En ik snap helemaal dat de discussie daar verder gevoerd word. Maar alsnog worden wel alle kritische noten er hier tussen uitgeknipt.
De reden dat het verplaatst is heeft er alleen maar mee te maken dat het een discussie is die los staat van de Transbomber en dus niet thuis hoort in dit topic. Kritisch zijn mag en ieders mening telt.

Herrie? Ja.
Spektakel? Ja.
Chaos? Ja.
Indrukwekkend? Ja.

Toch zou ik zelf voor dit budget iets anders samenstellen wat me meer pyro-bevrediging zou geven. Waarmee ik niet wil zeggen dat dit 'zonde' is. Wel eens met josZie dat ik twijfel of het verschil tussen 8 of 14 stuks noemenswaardig is.
Anyway, blij dat jullie het doen en delen, dan hoef ik het nooit te doen :d

Herrie? Ja.
Spektakel? Ja.
Chaos? Ja.
Indrukwekkend? Ja.

Toch zou ik zelf voor dit budget iets anders samenstellen wat me meer pyro-bevrediging zou geven. Waarmee ik niet wil zeggen dat dit 'zonde' is. Wel eens met josZie dat ik twijfel of het verschil tussen 8 of 14 stuks noemenswaardig is.
Anyway, blij dat jullie het doen en delen, dan hoef ik het nooit te doen :d
Je mag gewoon zeggen dat je het zonde vind hoor, is gewoon een mening die kan en die ik ook deel.

Daarnaast moet je ook nog gaan nadenken hoe handig het allemaal is in deze tijden om te gaan bezigen in overtreffende trappen (of juist wel als je denkt dat het zomaar het laatste jaar kan zijn). nee ik hou het wel bij een 1 per product :P

Je mag gewoon zeggen dat je het zonde vind hoor, is gewoon een mening die kan en die ik ook deel.

Daarnaast moet je ook nog gaan nadenken hoe handig het allemaal is in deze tijden om te gaan bezigen in overtreffende trappen (of juist wel als je denkt dat het zomaar het laatste jaar kan zijn). nee ik hou het wel bij een 1 per product :P
Er is niks mis met meer producten tegelijk, doe ik ook weleens. Toegegeven, eerder met cakes dan met grote compounds. Geeft sommige producten net dat beetje extra.

Maar bij dit voorbeeld zou ik dan bijvoorbeeld eerder kiezen voor 2x7 of nog beter 2-4-8. 14 stuks tegelijk, waar houdt het dan op? Anyway, nogmaals, moet iedereen zelf weten. Ik had een andere keuze gemaakt en zo is iedereen anders.

En het is dus een verschil of je het privé doet en uploadt of onder naam van alle leden van een forum waar je de leiding over hebt. Dan heb je als lid nog meer het recht ermee oneens te zijn en je mening te uiten.

Back
Bovenaan