Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Omepje,
Per 14 in de straat!?!?!
Dat moet er echt gruwelijk uit hebben gezien.
Ik was al blij met 1tje.
Zoals Wesley al aangeeft, gisteravond per 14 geschoten. Wat een geweld! Ongekend, heerlijk. Gekkenhuis! De beelden zijn we mee bezig, die komen online. Maar man, ik geniet nog na!
Ooh jawel, tussen de 18:00 en 00:00 showSchieten jullie ook nog iets in enkelvoud?![]()
Nou ben wel benieuwd naar 14x de TBOoh jawel, tussen de 18:00 en 00:00 show![]()
Bruut geweld. Erg van genoten ondanks vonkoverslag. Begint ongeveer bij 4:35.
Per 3. De grote favoriet van het kijkerspubliek.
Daar denken wij en de 250 toeschouwers in de straat wel anders over, was een heerlijk chaos project.Dat je 2 tegelijk schiet kan ik nog begrijpen maar 14 zoveel tegelijk voegt toch niks toe?
Eens, het wordt dan even een chaos met veel uitwerkingen door elkaar die je niet meer herkend. Hetzelfde effect krijg je als je 50 alligators uit Duitsland neerzetDat je 2 tegelijk schiet kan ik nog begrijpen maar 14 zoveel tegelijk voegt toch niks toe?
Meer is volgens mij gewoon meer hoor in dit gevalDat je 2 tegelijk schiet kan ik nog begrijpen maar 14 zoveel tegelijk voegt toch niks toe?
9 is ook genoeg jaHaha nee, nu gaat de rem er behoorlijk op. Dit jaar was echt te gek, nu terug naar normaal.