Transbomber XXL

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 84760
Artikelnaam: Transbomber XXL
Bruto Gewicht: 39.7kg
Netto kruitgewicht: 7056 gram
Aantal schoten: 576 schoten
Effectomschrijving: Freaks opgelet! 576 shots megablok XXL! De Transbomber XXL is de opvolger van de Transbomber. Ongekende rode bombettes en blinkende palmen doen de straat compleet versteld staan! De showbox is voorzien van 4 compounds. Exclusive by VuurwerkDiscount
Max. tube diameter:
Kartoneenheid:
Adviesprijs: €299
O.a. te koop bij: Vuurwerkdiscount.nl

vwd_8476_transbomber_xxlc2.0_1_.png

Wij danken Rubro vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Het kruitinhoud is exact gelijk aan 4 x de transbomber. Dus zal deze toch ook gewoon 25 mm tubes hebben?

Btw in 25mm zou deze doos ongeveer 70 bij 70 cm zijn en met nog is een kooi erom kom je op bijna 80 bij 80 cm :bonk:

Het is keer 24 :idea: maar het blijft onnederlands groot. Deze zou echt geleverd kunnen worden op een kleine pallet

Het is keer 24 :idea: maar het blijft onnederlands groot. Deze zou echt geleverd kunnen worden op een kleine pallet

Excuses, je hebt gelijk. Klopt, ik ben sowieso nooit echt gecharmeerd van grote blokken. De wat simpelere vuurwerkstokers vaak wel dus er is wel een grote markt voor.

veel plezier ermee mannen, maar dit is niks voor mij.
ik zie de filmpjes wel verschijnen.

en inderdaad het is bij beiden 12,25 gram per schot.

Wat een box! 4 maal compound en 40kg. Ben toch wel benieuwd hoe dit uiteindelijk wordt geleverd. Zou hier toch wel graag wat beelden van zien en/of live zien presteren tijdens een demo. Want wat als dit nou 4 boxen zijn met dezelfde kwaliteit en schiettempo als de Transbomber, dan kan dit zomaar een monster van een box zijn.

Ben wel heel benieuwd wat ze dan me de manier van schieten hebben gedaan, hopelijk opbouwend naar een gruwelijke at once finale

In de aanbieding voor 224 euro. dan lijk het me een koopje!

Ssst niet te hard roepen:D Tot nu toe alle verleiding kunnen weerstaan, maar voor deze prijs waag ik een misschien wel een gokje. Ben ook zeer benieuwd naar de opbouw. Zijn het 4 Transbombers achter elkaar of zit er een opbouw in?

Back
Bovenaan