Transbomber XXL

Heb deze besteld maar als dat hem is op film twijfel ik wel of ik er niet beter wat anders voor kan halen. hoop geld 225 euro.

Edit: Heb vwd even een mail gestuurd want zo te zien is het nog een 20mm box ook. Beetje misleidend om hem dan als transbomber aan te prijsen.

Laatst bewerkt:
Zijn vaak ook meer de categorie overpriced boxen voor de gewone consument die weinig van vuurwerk weet. Valt me op dat het vaak niet eens de allerbeste boxen zijn, die uit deze categorie. Verder kun je vaak voor het geld beter twee 100-150 shots absolute toppers aan cakeboxen halen voor hetzelfde geld....

Wat hadden de kopers dan verwacht voor deze prijs, kruitgewicht en aantal schoten?

Ik vind hem oprecht goed overkomen op de film, een toppertje.

Zelfs met 25% niet de aanschaf waard. Heb 3x144s op film, zal hem even uploaden. Hij was wel heeeel rap maar kleine effecten. De 30mm bakken waren daarintegen toppers.

Zelfs met 25% niet de aanschaf waard. Heb 3x144s op film, zal hem even uploaden. Hij was wel heeeel rap maar kleine effecten. De 30mm bakken waren daarintegen toppers.

Was hij wel een beetje als de transbomber en hoe was hij qua opbouw. ben toch wel benieuwd hoor???

De andere boxen vaan vuurwerkdiscount waren iig top:)

Ik heb voor dit geld liever 2 keer de palmspring

Ik geef je geen ongelijk:wink: Dit was echt de grootste meevaller vd avond, durf zelfs te zeggen dat hij het beste was en al helemaal voor dat geld:)

Kwam er trouwens vandaag pas achter dat hij eigenlijk precies zo was als op film dit x, terwijl de film vd g-force vorig jaar ook al gebruikt werd voor een andere box, maar totaal anders was

Was hij wel een beetje als de transbomber en hoe was hij qua opbouw. ben toch wel benieuwd hoor???

De andere boxen vaan vuurwerkdiscount waren iig top:)

Het was 1grote chaos van verschillende effecten met hier en daar een fluiter een Tamil en enkele salutes. 1 grote ongecontroleerde chaos.

Ziet er iig super vet uit op film? Of moet in de straat anders zijn geweest?
Was destijds voor 225 euro te krijgen en heb zeker mindere gezien voor dat geld.

Had trouwens wel iets meer transbomber verwacht, maar dat zie je hier helemaal niet in terug helaas

Back
Bovenaan