Transbomber XXL

Vuurwerkdiscount zegt dat de box dezelfde cakes bevat als de Transbomber maar wel met eigen opbouw! Dus niet gewoon 4 Transbombers achter elkaar.

Vuurwerkdiscount zegt dat de box dezelfde cakes bevat als de Transbomber maar wel met eigen opbouw! Dus niet gewoon 4 Transbombers achter elkaar.

In dat geval is het een zekerheidje!
Het zijn 4 losse compounds, kan je die 4 dan wel met elkaar verbinden?

Pffff dit belooft wel de ultieme rambak te worden zeg. Wat een monster van een box moet dit zijn...

Zal een rambak zijn van jewelste. Maar als het gewoon 4x de transbomber is dan is het niet echt origineel. Ik hoop dat ze echt een goede opbouw hebben gemaakt in de box. Vind het zelf iets teveel aan de prijs en past dus niet binnen mijn budget. Daarnaast heb ik de transbomber al besteld. Eerst maar eens eentje proberen.
greetzzz

Oke even puur speculeren; op de afbeelding zie je een soort schotje staan voor de achterste rij met 4 cakes. Zou dat de grande finale zijn?:D Misschien stelt het ook niks voor hoor.

neeeee, is dit echt?? maar dit mag je niet eens vervoeren.... als we de regels hanteren.
Lekker krom weer.

Oke even puur speculeren; op de afbeelding zie je een soort schotje staan voor de achterste rij met 4 cakes. Zou dat de grande finale zijn?:D Misschien stelt het ook niks voor hoor.

Als je goed kijkt lijkt het alsof de laatste rij met photoshop is toegevoegd.. :rolleyes:

Bij de rij voor het schotje mis je ook een stukje van de tubes..

Dit lijkt mij ook niet echt, het past niet in het reglement van Nederland.
Hoe wou je dit ding vervoeren binnen de geldende regels van 25kilo per persoon per voertuig.

Back
Bovenaan