Transbomber Champions Edition

Zoals ik heb begrepen was 2020 het laatste productie jaar van de Transbomber Champion Edition aldus een aantal freakshops ( geen idee of het uitloop is maar hij is blijkbaar vorig jaar en dit jaar niet extra geimporteerd ). Dus daarom wordt ie minder aangeboden en snap ik zijn zoektocht want ik zit er ook een tijdje naar te zoeken. Zag 'm pas voor m'n neus weg gaan en dat was ook het goedkoopste wat ik tot nu toe heb gezien dit jaar ( 200 euro ). Pijnlijk vergeleken met de prijzen t/m vorig jaar maar acceptabel. Ik zie 'm nu ook veel minder, voorheen was ie bij elke freakshop en Rubro dealer te koop en nu her en der wat restvoorraden voor een nog hogere prijs dan die gene die ik pas mis liep. Die 189 is dan zeker een top prijs en vrij uitzonderlijk dit jaar :)

Ik heb m ook voor 189 gekocht dit jaar, en lager niet gezien. Overigens is die winkel dicht inmiddels, zoals de meesten.

In Oss stond die 2 weken geleden voor 199 inclusief 20% gratis vuurwerk zelf uit te zoeken. Weet niet of die actie nog loopt

Die zoektocht hoeft niet lang te zijn, deze zie je vrij veel aangeboden worden:wink:

Als ik het goed heb ging deze in de pre-coronatijd voor een gemiddelde 150€ weg en kun je deze bij diverse shops nu op de kop tikken voor 189€. Een redelijke prijs volgens mij in deze tijden.

Het moet natuurlijk ook wel een klein beetje in de buurt zijn. En, zoals MasterBSC aangeeft, het aanbod is vrij gering op dit moment in mijn ''verzorgingsgebied''. Maar de tocht gaat door :D

In Oss stond die 2 weken geleden voor 199 inclusief 20% gratis vuurwerk zelf uit te zoeken. Weet niet of die actie nog loopt

Hier heb ik inderdaad gebruik van gemaakt.
2x de Pig van China Red erbij genomen.
Prima deal in deze huidige tijden.
Ben erg benieuwd naar beide producten 31 Dec :)

Het is gelukt, we gaan deze geweldenaar dit jaar in de straat zien. Hier kijk ik echt ontzettend naar uit zeg!

Weet iemand waar ik deze nog betrekkelijk goedkoop kan halen? Zie hem nu staan voor 250 euro, maar vind dat net te prijzig

Ik heb deze prachtige bak klaar staan voor morgenavond! Nu wil ik toch even een dubbel check doen en zekerweten of ik het juiste ga doen.

Geel omcirkeld is de aansteeklont. Groen omcirkeld zijn de lonten die ik aan elkaar moet contacten voor een soepele doorloop van de compounds?

IMG_2639.jpg

Ik heb deze prachtige bak klaar staan voor morgenavond! Nu wil ik toch even een dubbel check doen en zekerweten of ik het juiste ga doen.

Geel omcirkeld is de aansteeklont. Groen omcirkeld zijn de lonten die ik aan elkaar moet contacten voor een soepele doorloop van de compounds?

Bekijk bijlage 70391

Doorlonten mag niet. Maar inderdaad, dat is de juiste volgorde.

Dank voor je reactie en het me er op wijzen dat dit niet mag, ik was hier niet geheel van op de hoogte.

Ik heb hem ook binnen. Vind de grootte van de doos wel erg tegen vallen…op de plaatjes ziet hij er veel groter uit haha. Helemaal als ik hem naast wat grote blokken leg valt hij bijna in het niet.

Maar goed, ben benieuwd, de filmpjes zien er goed uit. Ik ga waarschijnlijk halverwege nog een firefestival eraan koppelen om het net wat meer effecten mee te geven.

Back
Bovenaan