Transbomber Champions Edition

Helaas geen tijd gehad om de lonten na te lopen. Hierdoor wat lichte vertraging. Maar nog steeds zeer van genoten.

Hier ook per 2 geschoten, wat een feest! Lekker dikke beuker dit met hoog tempo, dikke salvo's en grote effecten. Maakt wel echt ff indruk zo, gaaf!

Had deze ook. Wel doorlont, maar niet na gelopen.
Bij me eerste compound deel een flinke vertraging van +/-4 sec.
2e compound liep perfect door!
Hier zit wel een verbeter puntje!!
Verder dikke box.
Dikke rammer!!

Hier mijn filmpje van dit jaar. Denk dat ik hem verkeerd om afgeschoten heb, maar beetje lastig te zien omdat ik er ook een fire festival bij af had gestoken.

Dikke ram box, maar toch viel hij ook een beetje tegen. Ik vind het lastig te zeggen waarom. Volgend jaar gewoon weer de reguliere transbomber, die doet het voor mij al goed genoeg!

Op de valreep nog 1 kunnen scoren en na m'n ervaring van 2 jaar geleden kon m'n oud en nieuw niet meer stuk met dit bakbeest in de collectie. Alleen had ik geen tijd om de compound vertragingen te fiksen en de wind deed ook erg afbreuk aan deze bak. Daardoor was de ervaring minder terwijl het product hetzelfde was. Echt doodzonde die vertragingen altijd in de compounds, dat is echt killing. Maar zoals hierboven ook werd opgemerkt door andere leden, de wind speelde ook een grote rol ( net als bij alle andere producten afgelopen oud en nieuw )

Back
Bovenaan