Transbomber Champions Edition

Officieel hoor je een cake niet los te trekken :wink: is volgens mij ook niet eens nodig toch? of komt dit door de tape over de lontjes? maar wel fijn dat je zo makkelijk bij die lontjes kan.

Blijft een top product dit, helaas nog nooit in de collectie gehad, maar denk dat dat dit jaar zeker gaat gebeuren!

Huh een cake lostrekken? Ik heb geen cakes losgetrokken? Ik heb de compound in z'n geheel uit de doos gehaald. Nogmaals de uitleg :)

Bij een cakebox moet je de cakes natuurlijk zelf doorlonten doormiddel van het lont naar beneden scheuren tot beneden de tubes en dan doorlonten tot waar de lonten de tubes ingaan. Bij een compound hoef je niks te doen en is het product kant en klaar maar heb je wel altijd vertraging doordat de verbinding zo ver van de tubes vandaan zit. Het zit wel beneden bij de tubes doorgelont, maar niet tot waar de lonten de tubes ingaan en dat is waar de vertraging zit. Ik liet zo even zien hoe het er uit ziet als je de compound uit de doos haalt, dan zie je waarom er ook vertraging is. Puur als je je daar aan hindert dan kan je de lontjes even aandraaien, tape er om en klaar.

Laatst bewerkt:
Hoe vaker ik dit topic zie, hoe gaver ik de box vind worden. Echt, ontzettend goede film. Hij is intussen op mijn wislist in aantal gegroeid :bonk::thumbsup:

Huh een cake lostrekken? Ik heb geen cakes losgetrokken? Ik heb de compound in z'n geheel uit de doos gehaald. Nogmaals de uitleg :)

Bij een cakebox moet je de cakes natuurlijk zelf doorlonten doormiddel van het lont naar beneden scheuren tot beneden de tubes en dan doorlonten tot waar de lonten de tubes ingaan. Bij een compound hoef je niks te doen en is het product kant en klaar maar heb je wel altijd vertraging doordat de verbinding zo ver van de tubes vandaan zit. Het zit wel beneden bij de tubes doorgelont, maar niet tot waar de lonten de tubes ingaan en dat is waar de vertraging zit. Ik liet zo even zien hoe het er uit ziet als je de compound uit de doos haalt, dan zie je waarom er ook vertraging is. Puur als je je daar aan hindert dan kan je de lontjes even aandraaien, tape er om en klaar.
Ik zou gewoon onderaan de cakes bij de tubes een met een tiewrap de lonten dicht tegen elkaar aantrekken, das nog makkelijker.

Ik snap precies hoe of wat hoor. Maar je afbeelding hierboven ziet eruit of de zijkant open is getrokken. Waarschijnlijk gebeurd met het loshalen van het lont. Beetje rommelig geheel nu :D Zo zal de politie het ook zien mocht je een controle krijgen :wink: Zonde als je die bak kwijt bent dan.
Een beter optie zou inderdaad het tiewrapje zijn wat knalgoedvuurwerk zegt. Maar het mooiste zou zijn om die zijkant gewoon weer mooi dicht te maken met een kartonnetje en wat plakband er weer overheen. Niemand die het zal merken dan.

Los hiervan is het gewoon een gruwelijk toffe wow-bak. Heerlijk rammen!

Beetje rommelig geheel nu :D Zo zal de politie het ook zien mocht je een controle krijgen :wink: Zonde als je die bak kwijt bent dan.

Is dat sowieso niet het geval dan? Of je moet naast deze bak hoogstens een kleine cake voor erbij gekocht hebben... :wink::D

Maar wat Djaimy al zegt: deze bak wordt steeds mooier hoe vaker je die straatfilm bekijkt. Niet teveel filmpjes meer kijken dan maar van deze bak :no:

Op film komt het niet goed over, maar in het echt was ie echt super dik. Dat tempo, de dikke mines en die tails voegde ook super veel toe. Dat tempo was hoger dan ik me kon herrinneren van demo's en de boeket grootte en gevuldheid was veel beter dan bij de normale Transbomber. Had het niet verwacht dit, hij blies ook veel 30mm profblokken er uit door een combinatie van alles wat ik hier boven noemde :)
Ik vond de snowblind ook echt een van mooiste/overweldigendste bakken die ik geschoten had. Deze bak zal ook in goede smaak vallen dan?

Blijft echt een prachtbak. 2019-2020 was hij me ook in positieve zin opgevallen. Moet er dit jaar wel komen.

Ik vond de snowblind ook echt een van mooiste/overweldigendste bakken die ik geschoten had. Deze bak zal ook in goede smaak vallen dan?

Lijk me wel, de Snowblind is natuurlijk enkel chry crackling ( van het hoogste niveau ) en deze bak heeft ook veel chry crackling. Alleen is deze bak natuurlijk gevarieerder en heeft een veel hoger tempo dus qua wow factor in mijn optiek zelfs nog beter.

Wat is nu echt een mooie prijs voor deze topper?

5 euro is nou echt een mooie prijs voor deze topper.

PS: Betaal gewoon wat jij het waard vindt.

Ik snap je reactie wel Knalpak, maar ik kan me voorstellen dat Machine een beeld wil krijgen van de prijsstelling om niet achteraf teveel te betalen.

De beste freakprijzen liggen rond de 150-160 euro. Alles eronder is spotgoedkoop te noemen.

Heb hem zelf nog steeds voor 117 in de bestelling staan. Spot goedkoop maar helaas niet meer voor die prijs te vinden. 150 is wel een redelijke prijs vind ik.

Een prijs is altijd lastig te noemen, maar uitgaande dat het een dubbele compound is en hij een ''XL'' versie is van een samenstelling gebaseerd op de Transbomber, zou je ook kunnen terugrekenen naar deze box. De Transbomber wordt veelal aangeboden voor +/- €75 in de freakacties, dan zou je met €150 een heel eind in de goede richting moeten zitten..

Denk dat 150 ook een zeer redelijke prijs is voor deze bak. Want het is echt wel een hele fijne bak hoor.

Dit is echt een hele dikke bak. Ik heb bij de laatste normale jaarwisseling deze via Rubio gekregen. Ik was geselecteerd als winnaar van “cake van het jaar”. Ik mocht 1 gratis product uitzoeken uit het volledige assortiment. Dat moest natuurlijk de Transbomber XL zijn en zeker geen spijt van gehad. De overbuurman kwam mij na deze box bedanken voor het mooie vuurwerk.
ramt echt goed door en lekkere salvo’s. Helaas geen film van gemaakt

Dit is echt een hele dikke bak. Ik heb bij de laatste normale jaarwisseling deze via Rubio gekregen. Ik was geselecteerd als winnaar van “cake van het jaar”. Ik mocht 1 gratis product uitzoeken uit het volledige assortiment. Dat moest natuurlijk de Transbomber XL zijn en zeker geen spijt van gehad. De overbuurman kwam mij na deze box bedanken voor het mooie vuurwerk.
ramt echt goed door en lekkere salvo’s. Helaas geen film van gemaakt
Rubio is dat een nieuwe importeur? Vind deze erg dik engiste nadeel is dat het erg eentonig is . Laatste deel ramt wel heerlijk door twijfel gevalletje

Back
Bovenaan