Tournament Box 432'S

Kwam ook gisteravond weer erg dik over. Lekker tempo, goede effecten, echte rammer die het goed doet in de straat!

Jaja mijn bak ook weer binnen ( de 11e al met 25% ) de enige box die ik voorheen nog niet heb gehad van vuurwerkmania. ben benieuwd !

Mooi om al die positieve reacties te lezen!

Zelf nog even getwijfeld tussen de Tournament en de Sodom en Gomorrah maar uiteindelijk deze gekozen. 225 eu. Ben benieuwd dit jaar!

Mijn filmpjes, ondertussen meest bekeken tournament box straatfilmpjes op yt.
Geniet er nog een keer van

Mijn filmpjes, ondertussen meest bekeken tournament box straatfilmpjes op yt.
Geniet er nog een keer van

Wat blijft die 2e film toch geweldig! Ongekend grote effecten bevat dit bakbeest, is hier blijven staan vorig jaar ivm de mist. Kijk er erg naar uit deze af te steken hoor!

@Roald Die film op 200 meter afstand is echt dik, maar het is natuurlijk vooral geniaal dat je die én die terwijl je eronder staat hebt. Chapeau!

Een filmpje, vanaf 200m geschoten En ook nog eens huizen op de achtergrond die dienen als referentiekader is echt 100 punten waard!

Geef je zus een goeie camera voor kerst en filmen met die handel :D

Super filmpje!

Dat blijft een prachtig filmpje inderdaad, inmiddels al meerdere keren bekeken. En inderdaad, geef je zus dit jaar de opdracht nog meer te filmen, betere films gaan we niet krijgen.

Sorry ik ben inmiddels verhuisd:)

Dat kan zomaar niet ! Of je zus meenemen, of eerst met ons overleggen ... :p:wink::D
Prachtige film !! Jammer dat vuurwerk eigenlijk van afstand beter te zien is. De beleving in de straat is mooi, maar de buren kunnen het altijd beter zien :frusty:

Rare vraag maar kan ik deze compound kwijt in een Citroën C1? Ik weet de afmetingen niet van deze compound. Anders sta ik raar te kijken tijdens de ophaal dagen.

Back
Bovenaan