Tournament Box 432'S

Bij mij stopte ie naar 1 cake.. na de 2 keer aansteken liep ie lekker door. Met open mond staan kijken naar deze box!

Aan de 2 personen hier boven me. Ik neem aan dat julie de oude versie hadden ? Dus 12 losse cakes. Dan is het waarschijnlijk je eigen fout door slecht door te lonten. Zoniet dan geld bovenstaande opmerking niet..

Aan de 2 personen hier boven me. Ik neem aan dat julie de oude versie hadden ? Dus 12 losse cakes. Dan is het waarschijnlijk je eigen fout door slecht door te lonten. Zoniet dan geld bovenstaande opmerking niet..
Nee halverwege de cake stopte hij. Was het maar dat het door mij zelf kwam, dan kon ik er wat aan doen. Maar was verder wel een mooie box ja! (waren 12 losse cakes)

Ik had de 2018 versie ,even een klein half uur doorlonten,maar wat een topper elk jaar weer! Hij ramt maar door, gelukkig voor volgend jaar nog een dezelfde staan.

Top om te lezen dat de 2019 productie minstens even zo goed is! Zelf heb ik de box nog staan, door het weer deze dure box niet aangestoken omdat ik hem toch niet goed zou kunnen zien. Hij mag een jaartje extra drogen en volgend jaar kom ik er op terug :D

Als ik het goed begrijp bestaat deze box uit 3 delen (batch 2019) maar zit het wel in 1 doos?
Deze box gaat over de 25 kilo grens heen. Als dit de enige box is die ik ergens bestel krijg ik hem dan mee of moet je dan met 2 auto's komen?
Ik weet het officiële antwoord al, maar vraag mij af hoe een winkel hier in principe mee omgaat? Ze verkopen hem namelijk als 1 product in 1 doos...

Als ik het goed begrijp bestaat deze box uit 3 delen (batch 2019) maar zit het wel in 1 doos?
Deze box gaat over de 25 kilo grens heen. Als dit de enige box is die ik ergens bestel krijg ik hem dan mee of moet je dan met 2 auto's komen?
Ik weet het officiële antwoord al, maar vraag mij af hoe een winkel hier in principe mee omgaat? Ze verkopen hem namelijk als 1 product in 1 doos...
Zie mn post 37.5 kg precies ja hoor niemand dat daar moeilijj over

Een heerlijke doos! Alleen naar buiten komen lopen met dit enorme ding is al een reden voor aandacht! Even de 3 compounds doorverbonden onderaan de doos zodat hij lekker door zoulopen. In mijn show was dit een mooi stuk om zelf even iets verder weg te gaan staan en zelf genieten van het vuurwerk. Een hap uit het budget maar het zeker waard! Deze kan ik iedereen aanbevelen met groot budget.

Ook al wil je maar 1 box, dan moet je echt deze hebben. Fijne tijdsduur en mooie effecten. Gegarandeerd applause!

Had deze samen met mn stookmaatje gekocht als afsluiter, maar wat een rambox. Maakt echt indruk! :handsup:

Back
Bovenaan