Tournament Box 432'S

Deze gaat zeker mee op de lijst voor volgend jaar. Goed de freakacties in de gaten houden, zag 'm al in Breda voor €219,- maar verwacht dat die later in het jaar nog wel ergens voordeliger is op te pikken! :)

Tournament Box - Aan 2 kanten tegelijk aangestoken.

Tournament Box - Aan 2 kanten tegelijk aangestoken.

Voor een wat vollere lucht

Goedemorgen allemaal. Ik vroeg me af, sorry misschien is dit al eerder gevraagd, maar is de uitwerking van de 2019 versie net zo goed als de 2018?

Heb je al twee posts hierboven gekeken? Heb je überhaupt de moeite genomen om te lezen? Is wel de intentie van een forum he...

Zeker heb ik dat gedaan. Ik heb een buurman die de 2018 versie beter vindt. Misschien had ik de vraag anders moeten stellen. Voor diegene die 2018 en 2019 hebben gezien, merkten jullie een verschil?

Laatst bewerkt:
Hoi, ik zou graag willen weten of cake 12 van de compoundversie een reservelont heeft. Ik zie er geen op de afbeeldingen. Wil misschien deze bak aanschaffen als opener voor mijn showtje. Alvast bedankt voor een reactie.

Hoi, ik zou graag willen weten of cake 12 van de compoundversie een reservelont heeft. Ik zie er geen op de afbeeldingen. Wil misschien deze bak aanschaffen als opener voor mijn showtje. Alvast bedankt voor een reactie.

Zit een reserve lont op, en anders zelf 1 maken.

Heeft iemand deze prachtbox al voor een Freakprijsje weten te spotten? Goedkoopste wat ik nog heb gevonden is €225 bij Valk.

Hoe zit het met de vertragingen tussen de cakes bij de compoundversie? Valt het mee of is het aan te raden de verbindingen na te lopen?

Back
Bovenaan