Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nee halverwege de cake stopte hij. Was het maar dat het door mij zelf kwam, dan kon ik er wat aan doen. Maar was verder wel een mooie box ja! (waren 12 losse cakes)Aan de 2 personen hier boven me. Ik neem aan dat julie de oude versie hadden ? Dus 12 losse cakes. Dan is het waarschijnlijk je eigen fout door slecht door te lonten. Zoniet dan geld bovenstaande opmerking niet..
Oke productie fout . Jammer zeg en erg sleccht bij een relatief dure box maar het blijft mensen werkNee halverwege de cake stopte hij. Was het maar dat het door mij zelf kwam, dan kon ik er wat aan doen. Maar was verder wel een mooie box ja! (waren 12 losse cakes)
Zie mn post 37.5 kg precies ja hoor niemand dat daar moeilijj overAls ik het goed begrijp bestaat deze box uit 3 delen (batch 2019) maar zit het wel in 1 doos?
Deze box gaat over de 25 kilo grens heen. Als dit de enige box is die ik ergens bestel krijg ik hem dan mee of moet je dan met 2 auto's komen?
Ik weet het officiële antwoord al, maar vraag mij af hoe een winkel hier in principe mee omgaat? Ze verkopen hem namelijk als 1 product in 1 doos...
Deze staat met stip op 1 in mijn wishlist voor aankomend oud en nieuw.
Hier ons filmpje, de Tournament box ( van een buurman )