Tournament Box 432'S

Zonde zeg wat ik nu allemaal lees. Vorig jaar iedereen met open mond staan kijken, afin mijn filmpje zegt genoeg.

Ben geen torr, maar wel op de aangegeven demo geweest. Wil je deze nu nog voor de woeker prijzen kopen, zal ik het niet doen, of je moet zekerheid hebben dat je 2018 batch krijgt. Productie welke op de vwh demo geschoten is, was nog geen 60 procent van wat ik gezien heb op sommige straatfilmpjes van oudere batches. Zowel de burst en de uitwerkingen waren stuk minder in mijn beleving.

Okee inmiddels heb ik de event gates of detonation, flash of the gods en escape from hell. Twijfel om deze nog erbij aan te schaffen voor een prijs van ca. €210,-.zeker gezien het feit dat de recensies niet best zijn van de 2019 versie..

Okee inmiddels heb ik de event gates of detonation, flash of the gods en escape from hell. Twijfel om deze nog erbij aan te schaffen voor een prijs van ca. €210,-.zeker gezien het feit dat de recensies niet best zijn van de 2019 versie..

Nou je geeft het antwoord eigenlijk zelf al, lijkt me niet zo moeilijk

Na het zien van de filmpjes had ik ook zoiets van ja dit wordt um!
Ma het lezen van de reacties hier toch maar voor de gates of detonation gekozen, zou jammer zijn als een box van +\- €250 toch tegen valt

Waar is deze nog 210 momenteel als ik vragen mag?

Van die 3 boxen zeg ik zelf Escape from Hell, omdat Flash met de nieuwe batch 2 cakes minder heeft.

Dus gewoon Escape pakken en 1 kleinere 100 shots 30mm box?

Van die 3 boxen zeg ik zelf Escape from Hell, omdat Flash met de nieuwe batch 2 cakes minder heeft.

Dus gewoon Escape pakken en 1 kleinere 100 shots 30mm box?

Die drie heb ik al aangeschaft, ik zoek er alleen nog een 'grote' bij. Vandaar dat ik ook bij de Tournament uitkwam.

Het lijkt mij een beetje te voorbarig allemaal om deze box nu al af te schrijven
gebaseerd op 2 demo`s.Ik zou zeggen kijk het even aan of ze hem op nog meer
demo`s gaan schieten de komende dagen.De 3 exemplaren die ze schoten in de finale
van Valk was namelijk niks mis mee.

Nou ben benieuwd, deze dit jaar ook besteld in de hoop de kwaliteit van 2018 te hebben.

Keeping fingers crossed.

Komen er nog demo’s waar deze geschoten gaat worden?

Laatst bewerkt:
Nou ben benieuwd, deze dit jaar ook besteld in de hoop de kwaliteit van 2018 te hebben.

Keeping fingers crossed.

Komen er nog demo’s waar deze geschoten gaat worden?

ben ook wel benieuwd. Mag toch hopen dat de nieuwe compound versie gelijkwaardig is als voorgaande jaren.

Ik zou me echt niet zo zorgen maken als ik jullie was. Heb zelf ook deze box besteld en deze box mogen aanschouwen bij de demo van valk (Helaas ging de halve box maar af). Maar wat af ging was gewoon goed. Goed gevulde boeketten, veel variatie! De burst was niet zo extreem als bijvoorbeeld een big 19. Maar zeker nog wel goed te noemen. Plus het feit dat je er ook nog een groot stuk vanaf staat. Als dat je uhm zelf in de straat afsteekt!

Ik hoop ondanks alles dat het drogen de box goed doet, of dat ik eventueel de 2018 versie krijg. Box ziet er naar mijn mening niet veel minder uit dan 2018, alleen de burst is niet echt super goed.

Ik zou me echt niet zo zorgen maken als ik jullie was. Heb zelf ook deze box besteld en deze box mogen aanschouwen bij de demo van valk (Helaas ging de halve box maar af). Maar wat af ging was gewoon goed. Goed gevulde boeketten, veel variatie! De burst was niet zo extreem als bijvoorbeeld een big 19. Maar zeker nog wel goed te noemen. Plus het feit dat je er ook nog een groot stuk vanaf staat. Als dat je uhm zelf in de straat afsteekt!

Hij was juist een stuk minder bij valk dan de 2018 batch. Daarom heb ik hem niet gekocht

Als ik de video van Roald bekijkt, en het beeldmateriaal van de 2019 versie, dan kom ik tot die conclusie.

Of kwam jij tot een andere conclusie?
Is lastig te zeggen de afstand tot het vuurwerk op een demo is vele malen hoger dan met oud en nieuw . Heb hem wel besteld en heb er vetrouwen in . Zoniet dan pech

Tournament box opgehaald en zo te zien de 2019 versie, klopt dat? Is namelijk 3x compound.

Wat is jullie ervaring met compound? Lopen die goed door of toch zelf gaan knopen?

Heb geen zin om de hele doos leeg te halen en opnieuw te maken als dat niet perse nodig js.

Back
Bovenaan