Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zoals beloofd. Wat me opviel was de zeer agressieve crackling.
Vraagje Roald. Heb je toevallig gekeken welke versie je had? Ik neem aan de 2018 batch? Alvast bedankt.
Vond deze zeer matig op de demo van de Rijswijkse vuurwerkhal, haalt het bij lange na niet bij sommige boxen wat ik voorbij heb zien komen op straat video’s
Op facebook freakypyromaniacs streamnvan gister bij minuut 42 plus minusIemand deze toevallig gefilmd bij demo van Rijswijk? Ben benieuwd naar de beelden?
Hoi, ik ben nieuw hier, leuk om eens een beetje mee te lezen.
Ik wil graag samen met mijn zoontje(volledig pyrofreak) een grote compound kopen zo rond €250-€300.
Zat zelf aan Rubro 'the tournament' of Sodom and Gommorah te denken, welke is hiervan de betere???
Of iets vergelijkbaars!
Alvast bedankt![]()
Hoi, ik ben nieuw hier, leuk om eens een beetje mee te lezen.
Ik wil graag samen met mijn zoontje(volledig pyrofreak) een grote compound kopen zo rond €250-€300.
Zat zelf aan Rubro 'the tournament' of Sodom and Gommorah te denken, welke is hiervan de betere???
Of iets vergelijkbaars!
Alvast bedankt��
Zou voor de Escape From Hell gaan
Volgens mij is die ook minder cq aangepast tov voorgaande jarenIk ook, want de tournament box kon mij op de demo van Zoetermeer niet echt overtuigen, maar misschien had ik er teveel van verwacht.
Was de burst zacht, of is de uitwerking kleiner ten opzichte van vorig jaar @Torrr